![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er det opp tidleg på hotellet på Kastrup.
Skal ut og fly en Boeing 767-400ER fra Delta Airlines til Atlanta, gler meg! Deretter blir det videre i en MD-88 til Nassau på Bahamas. 767 er vissnok overbooka, så tar turen tildleg til flyplassen tenker eg. I tillegg kommer det tre andre fra Norge i morgentima som skal vere med samme fly over dammen. Gate to gate tid er berekna til 10 timer, håper det er laptop strøm i nerheten av setet... Vel framme skal vi bu på hotellet British Colonial Hilton Nassau til mandag når Falcon kommer inn på reia og legger seg på DP for å foreta et mannskapsbytte... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Rimelig trøtt etter å ha vært på vakt siden 19 i går kveld. Men nå er det om ikke lenge over for i natt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra SVG, ser ut til å bli en rolig dag uten så mye å gjøre. Ha en fin dag alle forumister! (=
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen!
Kom ikke i seng før 0200 i natt ettersom både OS og SN var nokså forsinket i går kveld. Men nå er frokost inntatt og snart er det samling på Fagertun i Båtstø for en "get together", bli kjent med hverandre, info om program, evt. alternativt program siden det er varslet noe regn i nesten hele perioden, og da er ikke båttur med grilling påøyer i Oslofjorden noe særlig. Vi får se. Ha en fin søndag.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen forumrister. Har ingen planer for dagen. Så det blir nok an avslappende Søndag med min Flightsimulator tenker jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Her blir det snart å sjekke inn online til morgendagens BA763. Deretter blir det vel å rydde og begynne på pakkingen. Deretter ny runde med online innsjekk til BA113 siden man kjører to separate bookinger. Til middag blir det noe Thai-mat inkludert en Singha eller to ![]() Ha en fin søndag alle sammen!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag. Litt forum-administrativ jobbing med en kopp te på terrassen nå. Tynt skylag i høyden legger en demper på solen, men til tross for det er det en del Cu-er å skimte. Min svenske kilde spår/melder/tipper/varsler nedbør i kveldinga mens yr har utsett det hele til i morgen. Svenskene pleier å treffe så får vi se om de gjør det i dag også.
![]() Hører det ringer i kirkeklokker i det fjerne, håper hvertfall det er det og ikke inne i hodet mitt. Holder meg unna høymesse i dag også, har mer sans for høytrykk på søndager. ![]() Have a good one!
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Etter noen deilige kalde pilsnere i går kveld ble det en lang og god natts søvn på meg i natt og til langt ut over formiddagen.
Ingen spesielle planer for dagen, heldigvis! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Tromsø. Cirka 21 grader og flott sommervær kan det meldes om herfra. Jeg har planer om å lese ferdig en svensk roman på verandaen frem til klokken 4 da jeg dessverre må karre meg inn for å utføre litt lønnet arbeid.
Ønsker alle en fin søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God søndag! Siste dag av ferien...skal bli litt godt å komme i gang igjen også. Våknet på Gjøvik og tok toget til hovedstaden - egentlig ganske så deilig å ta toget. Nå er det snart en treningsrunde før taket på Lompa skal testes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God eftermiddag,
7,5 behagliga timmar på jobb till ända och jag har hunnit få lite sömn också. I eftermiddag blir det en tur ut för att handla lite mat och eventuellt kaffe med goda vänner. 17 dagar och sjunkande till Washington och nu ser det ut som det kanske blir en resa till direkt efter det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
21 grader i Asker i dag. Blir vel litt middag nå tenker jeg, før jeg skal besøke en venn av meg, blir vel også litt pakking tenker jeg for morgen blir det avreise til Calgary via Frankfurt med LH3137 og LH494 i C.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger,
Søndags turen er unnagjort, bærturen ble noe kortere etter regnet kom tilbake. Her er det nå grått og vått. Det blir litt indretjeneste og søndagskos før morgendagens flight SK4611 over vannet til ABZ. Ha en fortsatt fin helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Det var da faelt som gutta er paa tur om dagen .... her blir det ingenting foer oktober, med mindre Farmer skulle finne paa noe foer det...
22 grader og graatt her i Alpharetta. Ser ut som regntiden er over for denne gang. Det spaas sol og pent de neste par dagene etter at skylaget trekker seg unna i loepet av formiddagen. Buldret godt i natt, dog .... Fruen har faatt det for seg at taket her paa kjoekkenet maa males - saa gjett hva jeg maa gjoere i dag ..... jaja ... haaper jeg faar sneket meg unna saa jeg faar sett Stabaek gruse Aalesund ihvertfall ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Mørekysten. Her er det terrassevær. Det er straks klart for en Tio Pepe til aperitif, før man gyver løs på lammesteik, med viner fra Italia (Antoniolo Gattinara) og Spania (Tosalet). Senere en av mine livretter: Stikkelsbærpai! :-)))
Og så får man håpe at rundens bortelag gjør en litt mer imponerende innsats enn makrellaget i går... Last edited by AirbusTrond; 02-08-2009 at 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Snart avreise opp til Gardermoen, over skogene og så en natt i Stockholm før vi reiser til Istanbul i morgen. Fortsatt god søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Bislett hvor jeg nettopp kom inn døren. Stappmett etter et opphold hos besteforeldre i Sandafjord. Litt fiksing hjemme før det blir ut på en liten date ikveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God sen ettermiddag fra Oslo. Da er jeg hjemme etter en uke i Irland. Har vært på guttetur, og vi har vært fire dager i Dublin og tre dager i Belfast. Ble besøk bla. annet hos Guinness Storehouse. Ellers var det bra med liv i flotte Dublin, og mye historie i Belfast. SAS fløy meg tur/retur fra OSL og det var fuult begge veier og god service. Nå blir det noen rolige dager fremover for å førdøye all alkoholen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Smøla!
Her skinner solen og alle er glade ![]() Og jeg er ganske fornøyd med å ha vunnet dagens golfturnering i golfklubben ![]() Håper finværet holder seg, så kanskje det blir flytime til uka ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen Norge | dc-8-63 | Flyforum | 7 | 26-04-2018 08:43 |
God morgen Norge | SQ 777 | Flyforum | 11 | 20-04-2016 13:49 |
God morgen derpå , Norge | SQ 777 | Flyforum | 21 | 19-05-2014 01:12 |
God morgen Norge | Egil | Flyforum | 8 | 15-10-2006 01:08 |
GOD MORGEN NORGE !! | SQ 777 | Flyforum | 3 | 13-11-2005 22:50 |