![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Onsdag morgen gikk vi ombord på MS Crown of Scandinavia som tok gruoppen vår på 115 til København. Bra stemning og god mat (og veldig god vin) ombord - men skibet er ikke like fresht som Color Magic som jeg testet for en måned siden.
København møtte oss med vårlig stemning og pluss 13 grader. Taxi rett til flyplassen slik at jeg kunne komme hjem til mer jobb. Når man sjekker inn i Terminal 3 blir det ikke akkurat effektuivt at SAS har satt opp Osloavgangen fra gate A25 som er nesten vegg i vegg med inenriksterminalen - laaaaaangt å gå - men mye moro å se på. Ble tid til en Frappuchino på vei mot gate`n også. Boarding på tid og jeg hadde sete 3A og ledig sete ved siden av meg. Klokken 11:20 kom meldingen om at det var opp daget en skade på utsiden av den ene motoren og vi måtte bytte fly. Ut av Md`n og vente på buss. Bussen kom etter 20 minutter og vi gikk ombord i Assur Viking som stod parkert like ved hangaren til SAS - bussturen bød på mye bra å se... Avgang 12:10 som varslet 11:20 og rett opp i solen til servering av både laks og parmaskinke - smakte veldig godt. Landet 13:09...etter en utrolig stille tur - man hører ingen støy så langt fremme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Kom til å tenke på at flyet du reise med, Assur Viking, er hele 23 år gammelt, men likevel så komfortabelt der fremme. Fløy med det i fjor sommer.
Har det kommet flere Starbucks på Kastrup, eller er det bare den ene på ankomst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Bizflyer! Jeg fløy hjem etter en vei med Color Magic også... i motsetning til da gikk jeg denne gangen glipp av en fantastisk by - København slår Kiel ned i støvlene.
Og JA det har kommet en Starbucks i transithallen mellom pir A og pir B. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tja - gikk fort og greit på torsdag. Flere i kø og jeg fikk min drikke og kopp fort. Men riktig som du sier - de svenske jentene var søte!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KLM Crown lounge Amsterdam | VirreVapp | Reiseforum | 4 | 28-06-2012 17:44 |
Assur Viking (SE-BSY) nå "OH-VKN" | CK | Flyhistorisk forum | 10 | 17-11-2009 14:00 |