![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Tromsø alle sammen, store og små.
Har regnet og blåst i hele natt her oppe, så nå er det speilhålke på småveiene.Glad man kjører ordentlige biler.... ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tidlig oipp etter en meget hyggelig aften på Enoteca. takk for et supert julebord til alle fremmøtte!
Nå står SK453 for tur, deretter blir det IAD. Ha en fin dag.
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
God morgen.
Etter en hyggelig samling igår så kom Speedbird og jeg opp til OSL rundt midnatt. Det ble lite søvn inatt, og var på jobb til kl 05:45. Idag ser det ut til at det blir litt å gjøre for oss her. Skal se om jeg får tatt meg en tur opp til Flode før "helvete" bryter løs ![]() ScanAir folket får ha en fortsatt fin dag.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen ja, fra Stavanger. Hva heter egentlig flyet, og er det en dame eller er det et hannkjønn? Flode kaller noen det, hvis det er en dame er det vel Flodine?
![]() Nei, fra spøk til revolver, da var det faktisk torsdag, en dag igjen, så er det dæven døtte meg helg igjen. Blir nok en hektisk dag dette her og, vi får se hva dagen kan bringe, jeg tipper på kaos... Ha en fin dag da folkens. ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen godt folk!!
Det nærmer seg ubønhørlig helg ![]() Jobb fram til 11 i dag, så en avtale med frisøren før det blir lunch med en vertinne på døgnstopp i Mosjøen! Alle julegaver er nå handlett inn, så i morgen bærer det til Oslo for overlevering av noen gaver, en bursdag og litt førjulsfyll ![]() Ergo må jeg pakke litt i kveld! Håper "Flode" fremdeles er på OSL når jeg kommer... E!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen... I god form etter julebordet - selv om det ble sent nok. Nå er det en lengre julelunsj med 10 samarbeidspartnere som står på programmet - bilen blir stående hjemme i dag også. Ha en bedre torsdag - det nærmer seg heldigvis helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Akersgata!
Fin og kald start på dagen i hovedstaden. Etter at natten i forveien ble tilbragt på SK910 ble det tidlig kveld i går. Og formen i dag er overraskende fin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Maura.. Maura, det lille byggefeltet som flyene må fly rundt, og hvor dette skjedde i går.. Slettes ikke hyggelig.. Var selv i butikken under en halvtime før det skjedde, og man kan vel si det var tilfeldig at min mor ikke var på jobb der da det skjedde..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Du dro da tidlig.....
![]() Uansett god morgen fra Oslo. Blir DY906 tilbake til CPH idag og står skolearbeid på programmet i ettermiddag/kveld. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God dag fra Tromsø, hvor jeg har gleden av å tilbringe to dager i. Er på UNN med min datter som er på en skikkelig sjekk etter fallulykken i sommer. Ser ut til at hun mirakuløst kommer fra det uten varige men
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ute på tur
|
![]()
s/God//
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God tidlig ettermiddag fra Lilleaker,
Arbeidsdagen er allerede halvgått og travle møter er unnagjort . Det nærmer seg årsslutt og mye skal være ferdigstillt i prosjektet innen årets utgang. Veldig trivelig julebord på Enoteca igår og det var kjekt å treffe nye ansikter på forumet. Det spørs om ikke vi må ha et større lokale ved neste korsvei og det er flott at forumistene er med på å skape et sterkt flyentusiast miljø rundt forumet. Begreper som yrkesentusiasme og yrkesstolthet er viktig og kan også brukes i hobbysammenheng. Det bærer denne gjengen preg av. I ettermiddag går turen i retur til SVG for mitt vedkommende med SK4039. Det blir nok en fin tur over fjellet idag i klarværet. Sete 2A som vanlig Ha en fortsatt fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'whatever fra Det Store Veikrysset. Her er ukens moete i Supperaadet gjennpomfoert, og det var ennaa verre enn vanlig ... Supperaadet er mitt prosjekt-prioriteringsraad som er i ferd med aa bli oversvoemmet av prosessivrige prosjektledere uten kunnskap og forstaaelse om produktet ... Det er omtrent som aa gjete en flokk kattunger ...
![]() Oh well .. sitter her med en kopp nytraktet kaffe og proever aa bygge opp motivasjon til aa fortsette dagen ... Ute er det .. *snur meg og ser ut av vinduet* .. lettskyet og vel en 13-14 grader ...... Her inne er det varmt og toert og Foo Fighters speller paa P3 ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Grynt fra Chicago.
Ble litt fuktig i gaar kveld paa Chicago Brauhaus. God tysk mat, ompa musikk og litt for mange Hofbrau... Bikkja ville ut klokka 6, kjerringa viser no mercy naar far har tatt litt for mange brau kvelden foer.... I dag blir det et par kundepresentasjoner og hjem til sofaen klokka 5! Ha en trivelig aften. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God Torsdag Morgen! | LN-KRF | Flyforum | 18 | 11-06-2010 01:45 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |
God torsdag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 9 | 31-08-2006 13:47 |