![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Da var en siste runde med nedetid unangjort og får jeg viljen min så skal vi ikke flytte mer på forumet nå. Så får vi se hva HP sin support-avdeling mener om de tankene.
Velkommen til ny server og nye disker, og alt skal være akkurat som før! ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad snerik morgen... Endelig kom det mere sne i hovedstaden. Nå blir det lysere - med sne og det faktum at dagen er nesten 2 timer og 30 minutter lenger - merkes!!!
Blir en 45 minutters spasertur til jobben - godt å bevege kroppen også. Ha en bedre torsdag - det nærmer seg helg og fri!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Siste dag denne uken, får vi satse på.
![]() Blir en rolig dag i dag, kaffekoppen står på pulten og forum skal leses. ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Opp før kl. 0600. 10 cm. nysnø skal freses bort i løpet av formiddagen før det blir bytur utpå ettermiddagen. Noen CD'er skal handles. Også blir det vel innom enoteca'en til Baltazar for en liten matbit og et par glass vin. Eller blir det pizza på Olivia's på Aker Brygge? Eller Cosmo Thai & Sushi?. Decisions, decisions...
Ha en fin dag.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jammen sner det ikke i København, en artig sykkeltur til skolen - men kostebilene er på veien og koster ihvertfall...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. På plass på kontoret og skal til å begynne på dagens arbeidsoppgaver. Ikveld blir det også ut å ta noen øl med studievenner fra København, samt pakke til morgensdagens Londontur.
.....men først skal det bestiller flybilletter til Sambandsstatane ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Her hvor jeg er snør det da ikke ;-)
Dagen går mot hell, og nå er det et par timer på stranda med familien som står for tur, før vi skal fange oss en ny restaurant for dagens eminente middag. Planen er ny restaurant hver dag denne gangen, for variasjonens skyld, og med så grisebillige priser det er her i Thailand er det jo bare en fryd å spise ute. Kos dere med snøværet der oppe i det høye nord! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Passerte kontoret til Someone i det han logget seg på scanair.no... Flott tur i vinterværet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God hvit hovedstadsmorgen i dag. Digg med nysnø, bare leit det blir så voldsomt vått og grisete i sentrum. Ha det supert i dag!
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Da var det blitt morgen på Sørlandet også!
Det må ha blitt plussgrader i natt for så å snu til minus igjen. Dvs at det var et hardt islag over bilen i dag morges. Tok sin tid å få det hakket av. Er spendt på hvor mange timene det tar før det blir plussgrader igjen. Ifølge yr.no skal det komme i løpet av dagen, for så å bli kaldt igjen i helga! Det blir is av slikt! Og forresten er det fredag i morgen! Eeeendelig! Skal bli deiiiiiiilig! Nevnte jeg forresten at om en uke på denne tiden går jeg av flyet i DUS for en herlig weekend i det tyske? Det er nok derfor jeg drikker! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God torsdag, kanskje jeg skal joine FBU 4EVER i ettermiddag??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamle Oslo. Blir vel en litt trå spasertur til jobben med nok snø ute. Et stykke Salma planlegges innkjøpt på veien, slik at jeg ta en liten sashimibit som middag under økten. Alt dette forutsatt at arbeidsplassen ikke har blitt lagt ned eller konsernet har gått konkurs i løpet av dagen... :-/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
-9°C
Feels Like -13°C Ikke sne her heller, men daeven hvor kaldt .... fikk gufset fra nord rett i fleisen da jeg svingte ned velen under lufteturen i gaar kveld .. selv bikkja reagerte ... Siste arbeidsdag i denne omgang .. saa venter tre dager fri .. det skal slappes av, shoppes litt elektronikk og ses litt fotball. Men foerst skal denne dagen fullfoeres! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da er min første arbeidsuke @ WIAS HQ over og jeg bare smiler
![]() Jeg liker utfordringer, høyt tempo, gode kolleger og mye latter! Kan heller ikke klage på kantina som nå sakte men sikkert begynner å ta form! En rask tur innom hjemmet med bilen før MJF venter på meg! Nei, jeg skal ikke jobbe, skal ut å fly!! Og kveldens destinasjon er TRF! Ut å fly Q400, Egil like ![]() E!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sitter og gjør opp regnskapet mitt for januar... I Frankrike var de jo enda mer "nazi" på at kredittkort burde/skulle ha chip, så jeg benyttet kredittkortet fra kundeprogrammet mitt i DnB NOR, en bank og et kort jeg ellers aldri bruker en del der... Når jeg nå går gjennom mastercard-statementen på nettet står det selvsagt "FRA" som forkortelse etter brukerstedet, for Frankrike (og DNK for Danmark...). Jeg klarer virkelig ikke få meg selv til å tenke på det som annet enn Frankfurt, og der var jeg ikke i helgen....
Og apropos det lurer jeg på hvordan DnB NOR kan ha et kjempeflott kortprodukt for private gjennom sin bedriftsavd - kortinfo.no - mens de kundeprogramkortene og systemet rundt suger... ...dagens utblåsning... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Endelig fyraften, som de ville sagt det i DNK! (se over)
Nu er det hjem og fyre av noen pannekaker til middag til jr store glede! Sofaen kaller, og i morgen er det freeeeeeeedaaaaaaaaaaaag! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Global warming meg i P2...
Det skal dog varmes opp til godt over 0 senere i dag, sender lufta videre ned til Hotlanta foer jeg stikker til Houston med 24 varmegrader! Loerdag blir det Q&A med Larry Kellner og siden jeg har lang Star erfaring, har de plukket ut meg til aa spoerre og diskutere om Star. Kan bli interessant ![]() http://www.continentaldo.com/ Saa da var det kun litt over 26 timer til avgang! Ha en varmere torsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Grr .. og her siter jeg og banner Comcast nord og ned .. nettet forsvant ved halv-åttetiden .. fikk beskjed klokken ni om at feilen var fikset ... 9.30 fortsatt ingenting, og de sa fortsatt at feilen var fikset og at Pompel eller Pilt kunne komme mellom 4 og 5 for å titte på problemet .. Då blei eg arg og spurte hvorfor ikke reperatøren kunne forlate stedet bår feilen IKKE var utbedret, og til slutt lovet de å sende en ut 'så fort som mulig' ... så nå sitter jeg på kaffesjappa og venter på telefon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
Ringte dem igjen .. og nå kunne de fortelle at 'hele området' fortsatt var ute ... hvorfor kunne de ikke sagt det med en gang?? Møkkamenn!!! Og det betaler vi premium charge for??
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdags morgen | Cecilie | Flyforum | 26 | 31-07-2008 20:10 |
God torsdags morgen! | Utflyttet | Flyforum | 18 | 22-05-2008 19:06 |
God Torsdags morgen | LCH78 | Flyforum | 20 | 12-07-2007 23:07 |