God lørdag fra fjells

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra fjells

God morgen fra Beitostølen. Litt trekk i luften, men Yr påstår det skal løye. Så får man se hvor mye hensyn man må ta til vinden på dagens luftetur. Uansett, som hyttetradisjonen er starter man dagen med kake, kaffe og jager. Ha en fin dag

bc0b4fa9ae42ab08a37bcd7edcd9e0f9.jpg

Re: God lørdag fra fjells

God lørdag fra Stavanger. Her var det tidlig revelje i morges. Yngste tøtta skulle ha oppkjøring, og det gikk strålende. Så nå er tiden med øvelseskjøring over.
Ellers er ferske reker, en chablis og et par gode øl kjøpt inn til kvelden.
Ha en glitters lørdag :)

God lørdag fra Mjøndalen. Kona er på jobb denne formiddagen, så her ble det å ta med ungene og en kompis av eldstemann på Rush Trampolinepark. Stor suksess som alltid. Nå er det litt avslapping hjemme, gjør klar pizzagarnityr, og når kona er hjemme rundt 1700 så blir det å trykke ut pizzadeigene som har ligget til heving i over 1 døgn.

En flott lørdag ønskes samtlige.

God ettermiddag fra Sandnes. Starta dagen med en tur inn til Stavanger for en klipp og en poltur. Så man har anskaffet noen øl å teste ut. Blant annet en lokal Neipa som Dag Viking tipset om i øl-tråden. Ikke store planer for resten av dagen utover å ha noe mat klar når fruen kommer hjem fra jobb i kveldingen. Den eneste planen er egentlig å ta en runde med støvsugeren i bilen. Ha en fin en!

God dag fra Lillestrøm. Egg & bacon gjort. Fellestjeneste med "programmering" av garasjeportåpnere gjort. Litt indretjeneste gjort.

Så nå er det å slappe av og se på TV og drikke en, for meg, ny pils og se på langrenn. Savner Northug altså. :)

789b7feb4264d11a592075c963e87a0a.jpg

Ha en fin en

God lørdag fra fjells

Schous drakk vi da da jeg var ung og. Hvis vi ikke fikk tak i noe annet. ;)

G’morgen. Vått ute, så det begrenser uteaktivitetene. Svigerbeistet er sparket i gang, og hun er nå parkert foran tv’en. Vi andre prøver å få igjen pusten.
Fikk en flaske i posten forleden som jeg åpnet i går. Single malt whiskey fra Santa Fe. Ja, New Mexico. Den var faktisk svært god, med en lett bismak av ørken, kaktus og lagrede fly. Blir vel en knert i kveld også, tipper jeg. :)

Men nå blir det bikkjelufting før det blir en kaffekopp til.

3ebeda1ff3db2441adeeee6fb2d5ca9d.jpg

Last edited:

God efta fra Lillestrøm.
Rolig dag her. Kun litt indretjeneste og handling på morgenen og litt bilder fra soloppgangen. Deretter kaffebesøk hos opphavet. Snakket litt om løst og fast som vanlig, men ikke helt lett og få de eldre til å forstå at det og leie et helikopter i april er en god idé. Hmm, synes fortsatt det er innafor jeg da. ;)
Ha en god en!

Back