![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra CDG, nærmere bestemt Ibis Styles. Etter et ufrivilleg opphold på flyplassen skal jeg endelig få prøve Joon idag. Det ligger riktignok ann til en litt avkortet helgetur. Får se om jeg klarer forskyve alt av bookingen ett døgn.
Ha en god en alle som fortsatt insisterer på å gjøre noe nytt i helga.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Bare å komme i gang og få mest mulig ut av siste dag i tredveårene.
Familieselskap i ettermiddag sier ryktene. Mulig det blir en tur på reiselivsmessen etter litt trim på Elixia. Eldstejentas snorking og surkling i natt indikerer iallfall ingen skitur. Nyt dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra OSL. Helgetur til Praha. Her er dagen i full gang. Ganske lang kø i passkontrollen. Best og ikke ha dårlig tid der. Qatar landet nettopp, med Thai like bak. Men de tok en goaround.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Espresso i koppen til meg og kombinasjonen av Netflix og NRK Super står for barnepasset. Vi får vel komme oss en tur ut etterhvert, og få på noe ski på arvingen, så får jeg spare min egen tur til i morgen. Dessuten ønsker jeg få med meg Lauberhornrennet fra Wengen, så her må det times og tilrettelegges. En liten tur til the Dubliner i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - her er det stille rolig morgen, frokost og kaffe er på plass og det begynnes med en episode med BONANZA på tv2.
Ha en flott helg videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Såvidt stått opp her, men vi er i alle fall i gang med denne lørdagen også. Rundstykkene er stekt, så sjansene er der for litt frokost etter hvert. Her skal man evakuere til sentrum i noen timer da man blir strømløs fra fra klokken 10 til 15. Kraftlaget har visst fått det for seg at de skal jobbe på kraftlinja. Spørs om man skal benytte sjansen til å stikke innom butikken en tur også. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God dag fra Fornebu. Har tilbrakt et par timer på reiselivsmessen, inkl. hyggelig besøk hos Finall Call & Bizflyer. Og det ligger kanskje an til en langhelg til Bucuresti når Blue Air begynner å fly på Oslo. Nå skal fruen plukkes opp før kursen settes mot Kongsberg. Hhv damefest og herrefest i kveld og undertegnede skal også kokkelere litt. Ha en strålende lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra Telenor Arena!
Halvveis i dagens messeåpningstid! Mange hyggelige besøkende, som alle har kommet med ros. Det er jo alltid hyggelig! Og moro å hilse på TriStar igjen! Nå kjenner jeg at øltørsten er ved å komme, og jeg ser frem til en hyggelig aften med likesinnede på Dubliners i kveld. Ellers fikk FlyHigh og jeg en meget deilig middag på Stortorvets Gjestgiveri! De nye eierne der har virkelig fått dreis på menyen. Skalldyrsuppen er den beste jeg kan huske å ha spist, og bedre Entrecote med bernaise skal du lete lenge etter. Anbefales. Eneste jeg er litt grumpy over er at det kostet altså 68 kr i bompenger for å kjøre Fornebu Oslo Sentrum. Pluss 420 kr i parkering, så blir bilen stående og buss eller taxi til byen i ettermiddag i stedet. Sikkert greit når det nok blir en fuktig aften...... Men det er jo som kjent ikke rart at jeg drikker! Fortsatt god helg til dere alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Blue Air har da flydd på OSL siden i sommer?
G’moorgen! Bikkjekaldt igjen, men solen er heldigvis allerede fremme. Var forberedt på isete veier etter de siste dagenes regn, men polarvinden har tørket det bra opp. Intet spesielt på skjemaet i dag. Trengs opprydning på eiendommen, mye grener og slikt som har blåst ned, men tror jeg venter til en varmere dag. Ellers så nyter jeg dagene som populær innvandrer. I Washington får vi til og med gratis kaffe. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God efta fra Lillestrøm. Rolig ettermiddag etter at handling og indretjeneste er utført. Hjemme denne helga før man skal reise bort de fire neste helgene, dog bare rett borti her neste helg. Det nye Scandic hotellet skal prøves, og dere, det er da fint i Lillestrøm?
![]() Ellers røk man på en bestilling på en flytur akkurat så man fikk lukket en ledig helg med fly. Det ser ut til å bli en bra start på årets første måneder med tanke på poeng. Kanskje vi kan fornye på poeng i år, før var det segmenter. Det skal bli bortimot 20000 poeng på årets første to måneder, da ligger vi greit til i ruta mot 45000 i år. Ha en super lørdagskveld og helg alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Ja du blir neppe satt igjen på gaten i bitende kun i tynn sykehus "frakk" med Norsk Hudfarge, i motsetning til eldre amerikanske damer med feil hudfarge. Ironisk er det jo at Norge ikke vil ha innvandrere fra USA som Listhaug ser på som (pardon my presidential Language) Shithole land.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Las Vegas. Hadde en riktig trivelig kveld igår, med en bransjekompis. Først fabelaktig fiskemiddag og deretter John Fogerty konsert. Til slutt på en eller annen bar han bare kalte "Stora Grodan". Det skulle visstnok komme en stor elektrisk frosk som sang. Det gjorde det aldri, så jeg lurer på hva slags fasong han var i da han mente å ha opplevd den.
![]() Riktig trivelig var det. Og sent. Nå skal jeg videre til LA for å ha to netter i Base-Camp Venice. Prøvde å leie en bil nettopp, men fikk opp at det var for sent å klargjøre en bil til henting om 4 timer. Får sjekke igjen. Ha en like fin dag.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Det var fjong konsert men han brukte veeeeeldig mye tid på å dra opp sønnen sin på gitar (sønnen vår ikke så god som pappa, for å si det sånn) og snakke om kona. Tror rett og slett han var dritlei. Men det var også noen store høydepunkt med en super blåserekke og litt Louisianna-style greier. Pluss litt andre koblinger mot Beethovens femte og sånt. Veldig glad jeg dro. Sent fra min SM-G955F via Tapatalk ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 19 | 14-05-2016 18:54 |
God lørdag fra Utrecht | robertaas | Flyforum | 15 | 06-06-2015 23:57 |
God fredag fra CDG | RJon | Flyforum | 20 | 23-01-2015 20:21 |
God lørdag fra Yerevan | robertaas | Flyforum | 16 | 05-10-2013 20:43 |