![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Røros Hotell. Klar for kaffe med noen kollegaer før det blir møter frem til avreise i 14.30 tiden…satser på en hyggelig biltur ned gjennom en av Østerdalene. Bruk hele dagen:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Det utenkelige skjedde i går og jeg kom meg hjem. Var ca 12 pax på en E2. Mye tomrom der. I dag blir det kaffi på senteret med NAV’erene og pensjonistene, hente 3 pakker på butikken og en hos DHL så se om jeg skal booke en billett for avreise i morgen. Venter lengst mulig for det øker sjansen for at det ikke er billig billetter igjen for jeg må ikke reise. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret. Hoster fremdeles som en elg, men regner med at det gir seg snart.. I kveld er det hjemme-date med lissom LH-caviar med fruen og kanskje noen bobler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Goodmorgen. Klokken er 7.47 Jumbojet og det er dagens dejligste tidspunkt. Hav en god dag✈️
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Skulle montere paviljong i går, men det gikk heller dårlig da den lukkede esken manglet både manual, skruer og hele taket, så da blir det tur til Obs Bygg for å reklamere...
Mistenker at det blir litt kakespising i løpet av dagen i finværet |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Porsgrunn. Er her nede nå et par dager i forbindelse med muntlig eksamen. Det ble overnatting hos Petter i natt og det var en heller trasig opplevelse. Rommet var på størrelse med et frimerke med vindu mot atrium. Det fantes absolutt ingenting på rommet bortsett fra seng og TV. Betjeningen var hyggelig og frokosten ok. Jeg skal nok hit neste uke også, men da tror jeg at jeg ser etter et annet hotell.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Mistenker jeg amputerer arbeidsdagen litt, selv om vi først stikker ned til Tjøme i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God onsdag fra Magic. Ingen bobler på frokosten i dag men snek meg litt til pre frokost bobler fra lugarens minibar. Så må jeg finne ut av fortolling på kvoteappen og håper jeg ikke har bommet på snuskvoten som ikke er til meg selv. First world problems i guess.
Akkurat nå driver mannskapet og styrer fælt med noen sjøflagg utenfor her. Sent fra min SM-S911B via Tapatalk Last edited by Hypern; 08-05-2024 at 09:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra SK311. I rute og vel så det. Morsom feiring av en sprek 70-åring i går. Kjennes ut som jeg var i 40-årsdag… Rett til kontoret ved ankomst. Og så blir det visst litt sosialt i kveld også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Jåttåvågen,
Morgenmøter ferdig , mange kolleger har tatt tidlig fri allerede i dag med tanke på langhelg. Stille og fredelig på kontoret her , satser på å få gjort unna en del prosjektarbeid før jeg skeier ut. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja .. Bikkjene var tidlig på’n i dag, men det er ok siden jeg skal ha et morgenmøte med en advokat i Greenwood. Så da blir det litt forsinket oppstaking av vpn-tunnellen. Men ikke så mye.
Frigjøringsdag. Det norske flagget vaier pent under det amerikanske, som skikken er her borte. Men den 17. skal det få vaie fritt alene. ![]() Men føøørst .. må valpen luftes. Hun har forøvrig vært hos oss i ett år og en dag i dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Forus. Halvveis i ukens siste arbeidsdag. Langhelgen min er ekstra lang og ser ut til å vare helt til neste onsdag med mindre det dukker opp noe ad-hoc. Klager ikke på turnusen akkurat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da er vi kare for ukens første fredag… #stempletut
|
![]() |