![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Lavt skydekke i Upper District, men snart hjem til loppekassa etter tre netter på lufthavnen. Det smaker covfefe med langfri om noen noen dager. Ha en snasen mandag. CYA peeepz.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra Ris. Klar for en økt på Bryggekontoret - fortsatt er det tilvenning til arbeidslivet med kortere uker - kun 3 dager på jobb denne uken også. Ettermiddagen bør byvåpen en treningsøkt. Ha en bra mandag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Gullstua på OSL - kaffen smaker godt så tidlig på morgen - turen går med SK 1461 til CPH og deretter til HAM.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Gotland. Her våkner man opp på samme rommet med utsikt over Østersjøen som man hadde i juni. Litt mer skyet i dag enn i går hvor det var knallvær med en solnedgang med nesten sykt bra farger. Straks ned til frokost også får man se hva dagen bringer. Ha en riktig fin en!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Så er det faktisk en hel kontoruke i vente. Ingen reiser og ingen ekstra fridager... Men sikkert ganske rolig. Får kanskje legge turen innom den nyåpnede Starbucks i nabolaget. Blir vel neppe noe stamsted, men fint med litt annet enn tyrkisk kebab og mobilsjapper i nabolaget. Ha en finfin uke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Tjøme. Litt mer grått i dag, og siden gårsdagen endte på sjøen så får jeg kanskje ta bilvasken i dag i stedet. Planen er også å få kjøpt en kasse bringebær så vi kan få fylt opp fryseren med rørte bær til vinteren. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Guardamar, eller en liten urbanisasjon like utforbi. Frokost på tallerken, kaffe i koppen og godt plassert i skyggen på takterrassen. Gradestokken viser 24*C.
I går hadde vi strand dag, hva dagen bringer får diskuteres med avkommet når de våkner. Ha en glitters dag ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
God mandag fra SAS-stua på utenlands. Litt stresset etter signalfeil hos flytoget. Men som min far har lært meg. Beregn inn ekstra tid. I dag fulgte jeg heldigvis rådet. På vei til Frankfurt så til Bangalore.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God mandag fra riksvei 50 Hol-Aurland ved Geiteryggen. Venter på buss til Ål og så tog hjem. Gårsdagen ble brukt til å gå 4 timer fra Finse til Geiterygghytta. Dnt sier det er 5 timers tur.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Er Bane Nor som har feil på signalene. Flytogene (og NSB også) gjør bare som signalene sier ![]() God mandag fra Alfaset. Brå oppstandelse førte til "spontan fleksitid" her i dag. Ikke spesielt moro. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Miami south bitch.
Festen pågår enda. Check-in er gjort for SK 956. Ser på KVS at biz blir vanskelig å få så den betalte + blir nok stedet hjemover. Om jeg ikke har bommet så kommer maskinen fra CPH med retur til OSL. Jeg er uansett klar. Miami har norske priser og litt til så her her det bare å rømme fra ![]() ![]() God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Toget jeg har tenkt å ta står som utsolgt. Grr - får vel utforske Ål til 1540.. Det å klyve på et utsolgt NSB tog er litt risky
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Rekker nok ikke innom der denne uka. For det må handles og pakkes, og ikke minst vaskes før avreise Varna på onsdag ettermiddag. Får satse på at et så viktig reisemål (og en så viktig flyprater) prioriteres av Kjos. Ha en fin-fin julimandag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Good day fra litt vestenfor! Beste dagen i uka er halvveis.
Første nattvakt av seks denne uken er tilbakelagt. Skikkelig blemme av en sluttspurt før en ørliten ferie kommende uke. Heldigvis er det stort sett rolig rundtomkring nå i ferieperioden. Fylla har dratt til sørlandet og de gamle og syke til fjells. Bare japanere, kinesere og meg i hele byen. Ha en flott ukestart ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ah,gudd mauning .. ellerno.
Allerede gjennomført dagens CoreMOW og frokost. Nå skal Svigermor kjøres til lege og blir der et par timer så jeg får finne meg en Starbucks i området .. Bortsett fra det er det lite som skjer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Da har vi våknet i Tujaland også, morgenkaffen er inntatt og kone og barn ute av huset. Tror det blir en topptur i dag også, Kolsås er innenfor rekkevidde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
'eftan frå Trondheim. Framtida må byggast ord på ord, det blir mumla om tur til amerikansk vestkyst i oktober, portugisisk vestkyst jo før jo heller, og helst skulle eg visst vore på Hawaii også... For å ikkje snakke om Utah i neste veke. Kanskje fælt å seie, men på kort sikt håpar eg at eg slepp unna med førstnemde vestkyst, sånn fram til at eg har resten av oppgåvene mine litt meir på stell.
Snart skal det syklast til ein 13.-årsdag, så skal det bussast til ein pub for fjas etterpå. Ha ein fin ettermiddag i sola!
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Joa. Men det er de nok ikke forsikret for (eller heter det mot?). Også blir det jo ikke særlig stas å komme hjem igjen...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gooood Fredag dere! | Twin Otter | Flyforum | 17 | 29-04-2011 23:33 |
Gooood Søndag! | Polaris | Flyforum | 34 | 24-01-2011 01:52 |
Gooood mandag. | Madman | Flyforum | 30 | 17-01-2011 20:27 |
Gooood fredag | LN-FHU | Flyforum | 20 | 02-11-2007 17:41 |
Gooood onsdag!!!! | LN-MOW | Flyforum | 18 | 01-02-2006 22:30 |