![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart klar for Bryggekontoret og en bra arbeidsøkt. Har klart å trene hver dag denne uken - så da satser vi på en treningsøkt også i dag. Gleder meg til en rolig kveld hjemme. Ha en bra fredag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Jeg må vel kjøpe aksjer it et slikt bryggeri, god investor i produktene ja. God langt på kveld og grytidlig morra om 12 minutter. Blir vel å sove lenge i morra, hvis bikkja, kona og Allah vil.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord/øst - mildt og flott tåkevær.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Endelig fredda! Vanlig dag på kontoret, utpå kvelden er det varslet om inntak av øl, GT & curry... Helgen tilbringes i Oslo, ønsker alle en strålende helg!
Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn,
Lang dag venter. Snart fly til OSL hvor det blir 6 timer venting før freden går videre. Blir slik når man booket billetten i går fra OSL uten å sjekke pris og tilgjengelighet på BGO OSL. Blir vel flytoget til sentrum for å ta en kebab hvis jeg kjenner meg selv rett. Ha en fortreffelig dag og riktig god helg. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#6 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Morgen fra Skaun!
Den reisefrie uka ble avbrutt, og til eftan settes kursen mot København og noen møter der i helga. Rødnese skal flys i dag. Satser på reisefri neste uke da ![]() Veldig kaldt og is på bilen i dag tidlig, men sol og pent vær! God helg folkens! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Her venter jeg på en skriftlig versjon av et jobbtilbud jeg til nå har fått muntlig, så da har jeg litt å gruble på i løpet av helgen. Får vel ta en tur opp på Sats siden PT'n har gitt meg et opplegg jeg bør følge. Arvingen skal kjøres ned til svigers i ettermiddag, og så blir det ut å spise i Tønsberg med noen venner i kveld. Men siden en av oss må kjøre hjem til Oslo i kveld så blir det ikke akkurat hela i taket. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Her bærer det inn på kontoret. Nok en vanlig dag i dag. Elefanten er i fyr og flamme over at det har åpnet nytt Fnat Seasons hotell i London. Sånt et med pyloner foran og minibar på rommet. Han vil dit NÅ med det samme. Og samtidig er han overpatriotisk etter å ha sett "Kongens Nei". Jeg drikker kaffe, og det blir en rolig kontordag, Inshallah Ha en fin en.
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra taxi på vei til Gardermoen. Togene gikk ikke til flyplassen idag, men det har de ikke klart få ut informasjon om. Oversikten og skiltet ved toget sa Oslo Lufthavn, men toger på spor 13 skulle til Drammen. Heldigvis har jeg en godt utviklet sans for om noe er feil så jeg kom meg ut i tide. Hvorfor klarer de ikke få ut riktig informasjon med så mange kanaler. Flytogbetjenter delte ut lapper til drosje og lang og økende drosjekø.
Ha en god en alle som legger inn nok marginer idag.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra en Ruter buss på vei til legekontoret. Regner med forlengelse av sykemelding om ikke annet.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Aaaah, gjemmekontor idag! Men fullständigt enkelt att försvara när man skall ha 23 kollegor på after work mingel senare idag. Finns nog att rensa i inboxen också så det är gott med lite stillhet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
He he... det hørtes ut som FNATEMATIKK.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Gud hjelpe meg... nå har elefanten fått mail fra SAS om tilbud på AmEx kort også. "Kjære F. Fnatesen..."
Dette går aldri bra
![]() |
#15 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det blinker *boarding* for flighten, men når man kommer til gaten så er det bare "gate boarding" og nesten en time til virkelig boarding.
![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra de poengfattiges del af loungen på
CPH! Menuen er p.t. kold roastbeef og kartoffelsalat, og hvidvinen var faktisk acceptabel, Og forresten: toget fra byen var der heller ingen problemer med! Next stop ARN til en helg i Skandinaviens smukkeste hovedstad. God weekend til alle, ha det bra! Og forresten nr. 2: jeg er vist havnet på en A320-neo, ln-rgm! Last edited by oy-viv; 27-01-2017 at 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() 0 grader og solskinn her i vestsørøst. Samling av skattebilag står først på programmet i dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God fredag fra Neskollen. Her glos det på DVD siden noen gravde et sted og traff en kabel, så man har hverken TV eller internett. Artig situasjon på jobb i dag: Min nåværende arbeidsgiver leier tydeligvis inn fortollingsvikarer fra samme firma som min forrige. Ble plutselig glodd på av en dame som spurte: "Var det ikke du som var på FedEx??" ![]() Lite planer for helgen. Rydde litt i kåken. Muligens ut å teste en sånn bilvaskehall. God helg ønskes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Usj, her drar man til terminal C på EWR og så går flyet fra A hvor loungen er stengt for oppussing.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||