![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Flott høstvær i Oslo - bare se her.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Snart klar for å stikke til BGO og avreise med Bergen Air til KSU og fotballkamp. Litt synd avreise måtte utsettes halvannen time grunnet sen åpningstid på KSU, men det får vi leve med. Måtte bare kampen ende godt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Da er det skift nummer to for denne helgen før det atter igjen er en uke med fri. Kan nesten venne deg til dette, men tror nok at grunkene i kassen hadde blitt litt mindre da! Litt overskyet på Sola akkurat nå, men det ser meget lovende ut og tror nok at Nelly vil dukke opp på himmelen etter hvert! Nuvel, ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hola fra ikke så aller verste vest her i øst!
Årets andre fårikålgryte putrer muntert på komfyren; Fire mettende middager til fire lange nattvakter. Blir dårlig med dram til maten, så da får (!) det heller bli et par under tilberedningen ![]() Ha en fårlikelig helgeslutt!
![]() |
#5 |
Browncoat
|
![]()
God formiddag fra AMS, eller et hotell i nærheten av AMS.
Her har man sjekket ut, men det er fremdeles noen timer til boarding time. Har sikkert tid nok til å rekke mesteparten av Nederland, og returnere, før jeg må være tilbake på AMS. Har vurdert en tur til Lelystad, men har litt mer lyst å besøke et sted jeg ikke har vært før ![]() But where...? Har i hvert fall litt tid til å finne utav det ![]() Ha en fin søndag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Rett nord for Amsterdam, tar ca 20 minutter med tog fra AMS. Hilser fra "bambusskogen" på Værnes, på vei til Gent, via OSL, CPH og BRU (der BRU-Gent blir tog). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra hovedstaden. Greit og benytte seg av arvingens formiddagslur til og kjøre hjem og samtidig komme før alle andre som har tenkte seg innover på E18 i dag. Nå blir det en heller lat søndagsettermiddag hjemme. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God ettermiddag fra O'Learys på TRD. Burger, cola og Everton - Liverpool passer bra som restitusjon etter gårsdagens reunion klassefest på Solsiden. Ha en aldeles fortreffelig søndag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Everton.-L'pool her også .. Mere 'pool' utendørs, men ser ut som at nedbøren har gitt seg. Varm vind og god temp gir forhåpendtligvis rask opptørking. Litt sol hadde hjulpet ...
Ellers tror jeg det blir en slapp søndag. Det trengs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er det ingen som ser på skikkelige kamper? 1-0 og greier @
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Ah, har man kommet seg til NCL. Her har de lounge og øl. Det er fint.
For de som var redd for at det kom til å bli ensomt på St James Park igår... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
amerikansk fotball begynner å bli poppis iEuropa - som 'soccer' i USA. 76.000 billetter solgt til Seattle Sounders - LA Galaxy i kveld ..
Men først må man få tilbake strømmen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
"bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla..."
Så tenkte man at det sikkert snart var på tide å legge seg. Myste på klokken som var 09:30. Det ble ikke en veldig god start på dagen. Ha en fjong aften!
![]() |
#15 |
Browncoat
|
![]()
God kveld fra AMS
Det ble en tur til Rotterdam i noen få timer, tilbake for en stund siden, og sitter og blomstrer ute i C-piren mens man venter på at KL1205 skal komme seg avgårde. Fikk brukt litt tid på å lese ferdig Ringworld, samt ble forespurt om å bli med på en undersøkelse (bruker litt tid på slikt også) Hjemme før 23 en gang, men det blir et kort opphold, offshore på tirsdag (båten til OJB igjen). No rest for the wicked ![]() Ha en fin kveld forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() God kveld fra Bodø. Full dag i dag også, jobb og så kollokviegruppe. Hej hvor det går! Heldigvis skal jeg ut å fly på torsdag, så da har jeg noe godt å se frem til den kommende uken.
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Ah .. Newcastle .. Selvfølgelig. Den amerikanske arten var jo på Wembley i dag ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Brainfreeze .. 68000 er maks. Skal være utsolgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Tromsø! Tilbake fra noen dager i Manchester.
Fikk en "hyggelig" opplevelse i Fast Track'en på OSL... Er nå blitt nedgradert til menig EBG, men har vel fortsatt lov til å ta med gjester i Fast Tracken (sikkerhetskontrolløren kunne i alle fall bekrefte dette for meg). Men, nei, maskinen sa "nei" på den ene gjesten, og fremvisning av gullkort hjalp fint lite siden maskinen sa "nei". Han åpnet sperrebåndet, og jeg trodde et øyeblikk at han ville slippe gjesten min inn, men det var nok kun for å sende oss to andre ut og til vanlig track. "Send tilbakemelding til kundeservice" var kommentaren hans... Er det ikke lov å bruke hodet? EBG+billett med SAS burde være tilstrekkelig selv om "the computer says no". |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen. | ATC-flyradar | Flyforum | 14 | 06-12-2015 17:55 |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 18 | 11-04-2010 20:53 |
Glad søndag morgen | EB | Flyforum | 13 | 28-06-2009 22:07 |
Søndag morgen på MAN | LN-KGL | Flyforum | 12 | 27-03-2006 12:52 |