![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da vil jeg ønske alle sammen på flyprat ett riktig godt nyttår!
La 2014 bli ett minst like høytflyvende år som 2013! Godt Nyttår Folkens!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Godt nyttår fra Jessheim. Klokka ringer 0415 og jeg er innlosjert på en sovesofa i mellomtiden!
OSL venter kl. 05. Får se hvor mange reisehungrige pax som møter opp på AF1275 kl. 0640...spennende sak. God natt i noen timer..! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Godt nyttår fra Lakselv. Nå er rakettene sendt opp og gløgg/vin++ er inntatt. I det nye året venter en del reising, da jeg begynner å bli bitt av bonus-basillen. Har et mål om å teste ut First Class i året som kommer
![]() Ønsker alle en fortsatt fantastisk feiring ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God natt (morgen) fra Gamle Oslo. Her sees Mahlers 9. gjennom et par glass whisky.
Ser fram til dagens oppdatering fra Robert Aas! Og etter et noen uker med smalhans ser jeg for egen del fram til min første tur til Sør-Afrika om to måneder (gode tips mottas) : ! God - onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God morgen fra samme leilighet, men dog i en seng. Absolutt 0! minutter med søvn inatt, så det virker til at denne vakten kan og vil bli relativt lang. Ha en fortryllende 1/1, I wont ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er det kun få minutter til ferskenen faller, og Texas A&M tok nettopp bøtta i Chick-Fil-A Bowl nede i Atlanta .. og hvilken match .. wow!
Men fortsatt 6 minutter igjen av 2013 ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Godt nytt år fra Dhaka hvor det gikk rolig for seg i natt. Så kun én eneste rakett fra takterrassen så forbudet mot fyrverkeri var visst effekvit. Fikk altså ikke sjekket fyrverkerimoduset på mitt nye kamera, skulle antagelig vært i Dubai for å få brukt det skikkelig. Hørte endel andre smell, men håper det kun var kinaputter. Det var også mange biler som kjørte rundt til tross for portforbudet fra kl. 20:00.
Etter at regjeringsalliansen har blokkert all trafikk inn i byen i flere dager for å forhindre demonstrasjoner så har nå også oposisjonen gått inn for blokkade av byen for å tvinge frem en utsettelse av valget. Valget får Ukraina til å se demokratisk ut. Ved valget på nasjonalforsamling har man kun kandidater fra 14-part-alliansen (Pro India) som har makten og for mange av plassene er det kun én kandidat så store deler av landet får ikke stemme i det hele tatt. 18-parti-alliansen (Pro Pakistan) som er i oposisjon har ikke fått med noen kandidater som kan stemmes inn. Internasjonale valgobservatører vil ikke overvåke valget søndag da det ikke er noe valg i vanlig forstand å observere. Det ironiske er at for noen år siden var situasjonen helt motsatt og da holdt de som nå kaller seg demokratibevegelsen den andre aliansen helt utenfor politikk og valgprosess. Militæret har hittil holdt seg helt utenfor det som skjer nå, det er våpnet politi som brukes mot demonstranter. Om militæret gjør noe for å innføre virkelig demokrati vil det antagelig bare bety at alliansene bytter plass og den alliansen som da ikke lengere har makten vil igjen bli undertrykket. Det som skjer her virker både fjernt og merkelig for en nordmann og det er klart at både enkeltmennesker og landets økonomi skades av at de holder på slik i lengere tid. Hvorfor de holder på slik ble gjort veldig synlig av publisering av "ligningstall" som alliansen med makt hadde lovet tidligere. Alle politikere i posisjon hadde fått kraftig økning i inntekt, det var snakk om flere tusen prosent for enkelte. Så godt nytt år til de som er i fredeligere deler av verden.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 01-01-2014 at 07:01. Reason: Typos galore... og jeg som ikke kan skylde på å ha drukket |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Front section flyer
|
![]()
Godt nytt år fra Pattaya. Fin feiring på stranda med champis i går kveld.
Mye folk og flott fyrverkeri ![]() Ha en fortsatt fin 1. Nyttårsdag ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Godt nyttår fra Vierli. Ser ut som vi blir nødt til å grave oss ut før vi kan sette kursen mot Oslo. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God 1 januar fra Oslo. Dagen får vel bestå i å gjøre omtrent ingenting. Har i det minste fått krøket meg ut av senga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Indre Telemark. Planen er i utgangspunktet å sette seg på et tog hjemover i fem-tiden. Men etter et lite uhell på glattisen i går ettermiddag er planen å ta en tur til legevakten på Rjukan. Jobb i morgen er uaktuelt slik min forslåtte fot er nå. Avventer litt å ta en avgjørelse om fredag etter jeg har snakket med en lege. Kan hende jeg drøyer avreise ytterligere. Må i alle tilfeller få tak i et par krykker så jeg kan være litt mer mobil en jeg er nå. Kjedelig!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godt nyttår fra ENZV kanten. La oss håpe at det forblir godt, DU så det hadde smakt for engangs skyld, men det er vel å håpe på det umulige, ja at hele 2014 blir godt
![]() Og Thomas har min medfølelse, har hatt mine vakter hvor jeg garantert ikke har hatt noe Zero fuel følelse i kroppen whatsoever, god bedring ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Amatør
|
![]()
Godt nyttår fra Kirkenes, her har vi gått i land etter en nydelig uke på MS Lofoten. Blir sittende i varmen på Ricahotellet her til klokka nermer seg halv tre da hjemreisa blir gjort så interessant som mulig med WF`s melkerute før SK tar oss rett hjem fra Tromsø med deres siste avgang ikveld.
Syntes det er svært interessant å lese dine betraktninger om hva som skjer Robert. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Godt Nyttår fra Tananger,
Nydelig vær til en forandring. God start på året sammen med pågående Nyttårs konsert fra Wien. Ha en fortsatt fin 1.januar 2014 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Godt nytt år fra Ris. Grått, vått og mildt ute...men desto lurere inne. Ha et flott 2014 på bakken som og i luften;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
God 2014 fra bartebyen
Her har man vært ute i formiddag med ungene og sitter nå og ser Tour de ski. Blir straks igang med middagsforberedelser, og deretter litt kaffebesøk. Ha en fortreffelig dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgennn ... Her i vestsørøst har vi startet med stor frokost og Swansea-ManC ... Blir et par matcher til samt dagens store begivenhet Capital One Bowl .. I tillegg til det skal det jobbes. Får håpe på et rolig skift ...
Småskyet, rett over frysepunktet og ellers ser det ut til å bli en bra dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Godt Nyttår og god ettermiddag fra TOS!
Her må man vel snart åpne jobb-laptopen snart sånn at kroppen kommer seg i gir til en intens start på nyåret..... Alt godt ønskes for det nye året til alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Godt nytt år ønskes dere alle
![]() En rolig dag er i Groruddalen, det gjør godt ![]()
![]() |
#20 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Godt Nytt År!!
Det ble en heidundrenes feiring i natt. Og det ble sent. Dvs tidlig. Så formen i dag er ikke av den beste. Heldigvis inviterte opphavet på sen middag. Såpass sent at det burde være trygt å kjøre bil igjen. Ellers tror jeg at det skal bli en hvit aften. Alkoholsuget er ikke påtrengende akkurat. Nuvel! Fortsatt god dag ønskes. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Godt nyttår! | winrace12 | Bilder & foto | 5 | 01-01-2014 16:36 |
Godt Nyttår fra SE-DYD | SE-DYD | Bilder & foto | 0 | 01-01-2010 04:22 |
Godt nyttår | JanSev | Bilder & foto | 1 | 31-12-2009 11:01 |
Godt Nyttår! | LN-KRF | Flyforum | 52 | 02-01-2009 12:05 |
Ha et riktig godt nyttår alle sammen | putzmeister | Flyforum | 0 | 31-12-2006 15:47 |