Originally posted by LN-KGL
Men som utenlandsstudent ble heldigvis jeg konvertert, eller ikke ..... ? :nor :cheers: :lol
Men som utenlandsstudent ble heldigvis jeg konvertert, eller ikke ..... ? :nor :cheers: :lol
Originally posted by Someone
Vel naa er det vel faa som drikker mer enn norske utenlandsstudenter....og da snakkes det baade av egen og andres erfaring......billig drikke = mye drikke :cheers: :nor :up:
Originally posted by Alf
Måste ändå säga att Stockholm e den värsta partyhålan i norra Europa, av egna erfarenheter =) Men det bidrar även till en massa ***** drägg =(
mvh alf
Originally posted by Alf
Måste ändå säga att Stockholm e den värsta partyhålan i norra Europa, av egna erfarenheter =) Men det bidrar även till en massa ***** drägg =(
mvh alf
Student partylivet i Uppsala är bland det värsta jag har varit med om, klart värre än exempelvis Lund!! Men det är inte det som e det stora i Stockholm, utan allt annat partyliv som inte e förknippat med studentfester =) Det e ju alldeles galet från Stureplan, hela Kungsgatan ner till Hötorget. Hela Götgatan brukar också vara helt packade med folk, och det e inga korta gator vi pratar om =POriginally posted by jikswoboB
Originally posted by Alf
mvh alf
Mina erfarenheter är att studentlivet i Stockholm kunde ha haft lite mer av den där party-stämningen. Nu springer jag inte så ofta på studentpubar, men dom gånger jag gjort det har det varit rätt folktomt och livlöst. Det finns så klart undantag. Uppsala och deras studentliv ska visst vara helt annorlunda.
Och det här med att nordbor dricker mycket finns det väl inte så mycket att säga om. Det är bara att sätta sig på färjan över till Helsingfors om man vill uppleva svensk dryckeskultur blandas med finsk. Under Australian Open brukar alltid fulla svenska supportar på läktarna dra till sig allas uppmärksamhet. Tycks ha blivit någon form av tradition det där.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.