![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Skal fly via Athen med Aegan og SAS (til med Aegan, fra med SAS). Har billig billett med begge og ingen gull eller sølvkort, men derimot Diners. Sjekket diners sine sider og fikk opp følgende lounger:
Goldair Handling Cip Lounge og Swissport Executive Lounge Er det noen som kan anbefale en av de, eller er det noen andre det går an å kjøpe seg tilgang til? Skal være der i 4 timer, så litt kvalitet verdsettes. Kommer fra Chania og skal videre til København. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei!
Besøkte Goldairloungen sist høst. Kafepreg og ikke allverdens utvalg av fast føde tidlig på dagen ihvertfall. Drikkevarer pleier ikke være noe problem i Hellas (røk selv på en vågal cappucino til soloppgangen), selvom du neppe finner champagne i denne loungen. Sammenlignet med feks OSL-loungen er atmosfære og komfort et nummer eller to under. Beskrivelse og noen bilder her: http://www.loungeguide.net/wiki/u/At...andling_Lounge Swissport har jeg ikke besøkt, så den får andre vurdere for deg. Ha en flott reise! :-) Last edited by Bergern; 11-04-2012 at 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Goldairloungen er et helt greit sted å være om du har noen timer å slå ihjel.Besøkte denne mai 2009, og var vel der i en to-tre timer.Roligere der enn alt "buzz" ute i terminalen iallefall....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takker for hjelpen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tar opp denne.
Jeg skal fly OSL-CPH-ATH-LCA med SK/Aegean på tirsdag for å delta på konferanse i LCA. Har 8 timers layower i Athen og planlegger nok en tur til byen, da dette er mitt første besøk i byen. Noen som har tips til hva som er verdt å se? Enkleste transportmiddel? Har også hørt at jeg kan velge mellom to lounger, LH og Aegean. Noen som har en formening om hvilken som er best?
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tja, du rekker fint en tur til Akropolis. Ta metro til nettopp dit eller Syntagma direkte fra flyplassen og gå opp. I området nordøst(?) og nedenfor Akropolis finner du gamlebyen. Masse små kneiper for et måltid og/eller noe leskende.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Scanflyer: Loungene så ganske greie ut begge to og ligger rett ved hverandre. Tviler på det er store forskjeller. Diners loungen er derimot mindre bra, styr unna
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
I ATH er det security mellom shopping/restaurantområdet og gatene, dvs. relativt lite spennende på innsiden av security.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Har vært i LH sin noen ganger. De har fast track i security til innsiden, som Discus sier, hvor det er et stort intet.
Aegan sin er vegg i vegg.. Ser virkelig lys og koselig ut... Vil prøve den neste juni. Aner ikke om de har fast track... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Aner ikke om de har, men loungene på Athen hadde visstnok avtale slik at alle som brukte de fikk stempel på boardingpass for å kunne gå i fasttrack. Hvordan det gjøres med mobilt BP aner jeg ikke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Athen - samletråd | Chriscross | Reiseforum | 22 | 12-07-2020 07:38 |
Transfer i Athen | Twin Otter | Reiseforum | 15 | 12-07-2018 17:39 |
FRA LH Arrivals lounge / Welcome lounge | LNv22 | Reiseforum | 5 | 27-09-2010 00:45 |
Trondheim - Athen | LN-FHU | Reiseforum | 15 | 01-02-2009 22:47 |
Athen | LN-FHU | Reiseforum | 0 | 19-04-2007 13:27 |