![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Siden jeg fikk aviser sist jeg fløy med Finnair fra OSL så kjøpte jeg ingen før jeg boardet og oppdaget at de hadde sluttet med dette.
SAS har ofte aviser, men ikke alltid. Er det andre som fortsatt har aviser med fra OSL? Har ikke helt bestemt meg for om det mest irriterende er å havne opp på en lang tur uten aviser eller å betale for noe som blir delt ut gratis. Vet det ikke er verdens største problem, men det er jo et lite irritasjonsmoment.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Lufthansa har ihvertfall aviser på avgangene sine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
BA har afaik fremdeles aviser på avgangene sine
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
AF har, KLM har dog kun i C-klasse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
QR har aviser. Aftenposten, DN, VG, Int. Herald Tribune og Financial Times mener jeg å huske.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
SAS har aviser på alle avganger. På innenlandsruter er det Dagbladet, Dagens Næringsliv og en lokalavis, mens det på internasjonale avganger er Aftenposten og internasjonale aviser i tillegg. Man kan ta avisene med seg fra et stativ ved inngangen til broen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Alle kioskene har det
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilke flyselskaper har app med aviser? | robertaas | Småprat | 0 | 07-03-2015 21:14 |
Fortsatt krevende marked fra OSL | Tally-Ho | Flyforum | 18 | 14-01-2010 18:21 |
Tupolev Tu-154M, hvem flyr fortsatt? | Glenn | Flyforum | 19 | 12-11-2009 13:58 |
Q400 har fortsatt understellsproblemer! | SVG | Flyforum | 9 | 01-11-2008 02:21 |
John O'Leahy har fortsatt troen! | LN-MOW | Flyforum | 0 | 10-04-2006 01:54 |