Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-11-2013, 07:42   #1
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Default God søndag fra Skopje

Frokost og en liten fotorunde for kitcherier er på planen før jeg drar til flyplassen for å sjekke ut loungen der. Webinnsjekking hos Austrian fungerte ikke helt som den skulle så jeg drar litt tidlig for å få byttet sete.

Har med meg en reproduksjon av en 7000 år gammel keramisk figur de har gravd ut her så jeg håper det går greit med 2 kolli i håndbagasjen. Det passer hverken å sjekke den inn eller presse den ned i ryggsekken.

Så god søndag til de som skal tilbake fra helgens oppdagelsesferder og også alle andre.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL

Last edited by robertaas; 03-11-2013 at 07:49.
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2013, 08:24   #2
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

Default Re: God søndag fra Skopje

Grynt fra Tampenområdet

Alt for tidlig for en søndag, men man får i hvert fall betalt for det.
Prøvde å kikke ut vinduet da jeg spiste frokost, men det var helt svart, så vet ikke hva slags vær det er ute.

Sitter her og venter på å få løfte utstyr slik at vi kan pakke det og reise hjem.
Ryktet tilsier at det kan bli et problem, pga ugunstig vindretning, men vi får nå se.

Tok en Japp (Twist) for Fnate i går, siden han selv gikk for Troika

Ha en fin dag forumister
Old 03-11-2013, 09:57   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings. Regn og høstlig her i hovedstaden. Får se om jeg får mannen meg opp til en løpetur etterhvert. Kalvefilet ble kjøpt inn hos Strøm-Larsen i går, så middagen bør være sikret. Ha en fin dag
Old 03-11-2013, 10:48   #4
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Søndagsgrynt herfra, trist vær ute i dag ifht. i går. Kanskje man får motivasjon til å gjøre unna alt som burde gjøres unna. Og kanskje spikke litt mer på AirpicsNG.

Old 03-11-2013, 11:14   #5
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Da var riktig sete sikret og jeg sitter i loungen på SKP og nyter deilig blåbærjuice og brente mandler.

Spurte om jeg skulle ta ut liquider, men det trengte jeg ikke sa da. Etter sikkerhetssjekken var det masse plakater med den posen man skal ha alle liquider i. Det er til og med oppslag om det i loungen. Tok med en vannflaske i ryggsekken og føler meg som en skikkelig outlaw.

Fortsatt god søndag for de som enda ikke har skaffet seg noen boardingkort for dagen.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
Old 03-11-2013, 11:22   #6
ENGM 911
ScanFlyer Rusty

ENGM 911's Avatar

Gooood formiddag fra Hovedflyplassen. Kaffeslurping og småkakene fyker ned på høykant. En bitteliten 12-timersvakt går unna når makkerinnen skal bage eblekage på sørlandsdialekt hehe.

Bare å krysse fingre på at folk og fe vet hva de heter og hvor de skal reise......eller hva Thomas?

Ha en utroooooooolig flott ettermiddag!
Old 03-11-2013, 12:31   #7
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God dag fra Gamle Oslo. Stilig figur - Skopje blir det først neste år, med eller uten figur tilbake. Her er stua preget at noe sigarrøyk fra i går. Det luftes. Og så skal man følge med på om det blir tre lag fra Møre (og Romsdal) i neste års Eliteserie. Uansett blir årets siste lammefilet (Lofotlam) tilberedt etter kvart. God (øsende pøsende) søndag!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2013, 12:51   #8
Farmer
ScanFlyer Crusty

Farmer's Avatar

God ettermiddag fra Farmen. Jetlag i positiv forstand her på bjerget, etter 5 uker i Asia. Lysvåken kl 0300, og en nattlig tur på kontoret ble unnagjort for å ta unna litt papirarbeide. Må vel snart pakke en liten snippeske igjen, for i kveld er det avgårde igjen til Værnes, slik at jeg når mine fly til USA og Chicago i morgen tidlig

En liten flyoversikt siden 29/7-2006..
Simplicity is the ultimate sophistication, Leonardo Da Vinci

Farmer is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2013, 12:52   #9
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by BSSW View Post
Tok en Japp (Twist) for Fnate i går, siden han selv gikk for Troika
Dårlig gjort. Nå sitter elefanten her og strimaser på søndagsgodt.

God morgen fra Lillestrøm. Dritvær ute, men fikk syndet godt igår så jeg lever på minnene. Masse druesmoothie rant ned og ordene satt løst.

Nå er spørsmålet - hvor skal jeg bo i Boston om en ukes tid. Har en natt der og hotellene koster skjorta. Om jeg velger Marriott får jeg sølvkort, tror jeg (10 netter). Er det verd det? Baren på TAJ er jo fantastisk, og hotellet koster det samme... Aaah, valgene valgene valgene.

Ha en fin dag

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2013, 13:02   #10
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

God formiddag fra Gullstuen på CPH!

Sliten Jettime-maskin fra TRD i dag tidlig, og med kun 20 passasjerer ombord måtte faktisk alle sette seg helt bakerst i flyet pga vektproblemer. Satt selv på 13A, og fikk være i fred, men de foran meg måtte pent finne seg i gå bak. Første gang jeg har opplevd i en 737, selv om det er nokså vanlig med WF..

Sitter nå med en velskjenket TUBORG JULEBRYG, som er himmel for en danske i førjulstida! (Ja, jeg har dansk pas.. )

Venter på SK943 om et par timer, før turen går videre til LAS der jeg lander tidlig mandag morgen norsk tid.

Ha en fantastisk søndag der ute alle sammen, og god tur!

Kim
kimpe is online now   Reply With Quote
Old 03-11-2013, 13:16   #11
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'morgen fra vestsørøst! Hverken boardingkort eller Japp her hos meg, men har no' marsipan/nougat gjemt unna for en spesiell anledning.

Syndere sover ikke, sier'em, og det er vel derfor jeg jobber i dag. Håper også på at Glimt er mette og sovner tidlig i dag ... Stabæk til tippeligaen 2014 !!
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2013, 15:03   #12
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

God morgen fra London. Vært ute og fartet litt i morgentimene. Ganske kjølig ute og en kald vind ute. Så nå slapper man heller av litt på rommet litt før man tar turen ut igjen litt senere. Begynt å fundere litt på hvor man skal gjøre av kofferten i morgen. Har ikke flyavgang før 1800. Men må vel ut av hotellet i tolv-tiden...
Twin Otter is online now   Reply With Quote
Old 03-11-2013, 15:07   #13
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
... Stabæk til tippeligaen 2014 !!
Jaaaaaa !!!!
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2013, 15:11   #14
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Twin Otter View Post
Begynt å fundere litt på hvor man skal gjøre av kofferten i morgen. Har ikke flyavgang før 1800. Men må vel ut av hotellet i tolv-tiden...
Spurt om evt. sen utsjekk? Evt. kan vel hotellet oppbevere den for deg noen timer? Evt. om planen er Heathrow Express til LHR, så finnes det oppbevaringsmuligheter på Paddington.
Martin is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2013, 15:14   #15
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Spurt om evt. sen utsjekk? Evt. kan vel hotellet oppbevere den for deg noen timer? Evt. om planen er Heathrow Express til LHR, så finnes det oppbevaringsmuligheter på Paddington.
Tenkt på akkurat det. Hotellet ligger bittelitt usentralt ifht. tuben så jeg heller kanskje mot oppbevaring på Paddington...
Twin Otter is online now   Reply With Quote
Old 03-11-2013, 15:47   #16
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Sola skinner, godt og varmt, øllet er kaldt og flodhestene grynter i elva. Intet nytt å melde fra Bushriver mao. Snart fyre opp bål for braai ikveld. Nå nok ha en øl til snart også

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2013, 15:51   #17
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Har oppgradert til Ginger Ale i gullstua på VIE, men transit her er altfor lang. Det var nesten så jeg vurderte en bytur, men det er ikke noe særlig med 2 kolli.

Ha det fortsatt strålende.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
Old 03-11-2013, 15:55   #18
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Quote:
Originally Posted by Henshaw View Post
Sola skinner, godt og varmt, øllet er kaldt og flodhestene grynter i elva.
Høres ut som et passende sted å sette opp webcam.

De burde kunne slå denne:
http://www.ustream.tv/djumacam

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
Old 03-11-2013, 16:00   #19
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Ikke helt internett kapasitet til det her ute, ellers en artig ide

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2013, 17:14   #20
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Brdomf fra det Sørlandske!

Her er det en dårlig dag! Vondt i magen, groggy, småkvalm og litt svimmel innimellom. Faktisk så jeg gleder meg til mandagen og jobben. Skal prøve å ta stingene igjen i morgen. Fortsatt betent, så jeg lurer på hva heksedoktoren kommer til å si.

Starter ribbesesongen her i kveld. Står i ovnen nå. Burde vel hatt rødvin til, men siden jeg må på et transportoppdrag senere i kveld pga manglende bussforbindelser, får man holde seg til det usyndige. Prøver meg frem med en ny oppskrift jeg kom på selv her, men kvalitetseplejuice og eplebiter nede i formen sammen med grønnsakene. Så får vi se om ribba tar skade eller glede av det.

Regnet har høljet ned i hele dag, så det passet greit med en dag hvor jeg har byttet litt mellom senga og pc/tv. Tror jeg fortsetter slik!

Mandag, kom igjen!!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules