• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag og noen få kuldegrader som er med på å beholde sneen utenfor (det lile vi har av sne i allefall)... I dag skal det trenes før "forfallet" starter igjen i morgen med Fly&Vin...

Ha en bedre start på uken...

... og her gaar NRK 'Alltid Klassisk" paa stereoen mens far feirer at Lillegutten har sovnet medlitt brunt vann fra Skottland.

Fortsatt godt og varmt her borte, og det ser ut til aa vare minst i en uke til .. weird ...vi sitter her omtrent og svetter mens oestkysten helt ned til Carolina sner ned. Velvel .. ingen deicingproblemer iallefall ... :cheers:

Og her i sør i Alabama er det blå himmel og flott vêr... men kaldt!

1 time igjen til midnatt, dvs 1 time igjen av vakta.. Åååååå, det ska bli godt å legge seg etter et lite nattmåltid! :hi2

Go ettermiddag. Her i Thailand har klokken passert 13 og været er som vanlig godt og varmt, 32 grader, litt dis. Avslutter kontortiden om en time, så får jeg se hva resten av dagen bringer.

God Morgen fra Tromsø

Her har det blitt vinter igjen , og det skal komme m-m-m-mere snø, så blir det kanskje en skitur en av dagene som kommer.

Ha en fortreffelig mandag :spin:

Fra Sydney! Her har det vaert rundt 30 grader i dag, noe som er mer enn nok... Sydney er en utrolig by aa vaere i, det skjer noe hele tiden. Onsdag er det nasjonaldag(Australia day), med fyrverkeri og det meste. Torsdag gaar turen med Thai til New Zealand, dog med skrantende reisekasse:sarc Saa forresten en Untied 747 i de nye fargene her om dagen, den gjoer seg godt!
Hilsen fra KingsX

Sørlandets hovedstad byr på minus 1 og klart fint vær.

Veldig glatt på veiene, babyen holder foreldrene våkne om nettene, husarbeid venter far i ettermiddag, og ikke noe videre spennende på jobben denne uken!

Får håpe vi står den av! :zzz

Ha en bedre dag!!!

BF

PS: Noen som har peiling på hvor jeg kan finne opplysninger om Jorden rundt billetter med Star Alliance. Tenker på priser, antall miles/legs/ stopovers osv?? (Det er jo lov å drømme, vet dere - samt planleggingen er nesten like gøy som reisen i seg selv! hehe)

Originally posted by Bizflyer
PS: Noen som har peiling på hvor jeg kan finne opplysninger om Jorden rundt billetter med Star Alliance. Tenker på priser, antall miles/legs/ stopovers osv?? (Det er jo lov å drømme, vet dere - samt planleggingen er nesten like gøy som reisen i seg selv! hehe)

http://www.staralliance.com , og "calcisen" , http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=2047 er muligens hjelp på veien (rundt jorden ...)

/G

Og i london er det kaldt...

Skal ha bokettersyn med myndighetene (Saakalt Audit) og gleder meg ikke, selv om alt er paa stell her. Vel det er morgendagen og dagen etter. Ellers saa skjer det lite her, floey nesten 3 timer i gaar, og gleder meg allerede til neste helg, da er det nemlig 2 dager fri!

Ha en bedre mandag!:cheers:

Originally posted by Bizflyer

Samt naturligvis her: http://www.flyertalk.com/forum/forumdisplay.php?f=413
Her er det mye kunnskap om *RTW-er, inkludert fra hvor i verden man må starte reisen for å få disse billettene billigst mulig. Tydelig at mange kjøper flere slike billetter for å nøste og bruke samtidig.

Innholdsrik mandag... Blitt kontaktet av et dansk "headhunter" firma med tanke på en spennende jobb i en bransje som jobber tett på flyselskapene i Norge... Men om de har råd til å matche betingelser og lønn i dag vet jeg ennå ikke...

Ellers har treningen blitt unnagjort - så da kan jeg sette meg ned å vente på Krøniken som begynner igjen på NRK1 klokken 21:30!!!

God kväll i från Monaco. Det råder totalt kaos i lilleputt staten. Det snöar! Vid havet fick vi 3mm och motorvägen är avstängd p.g.a 15cm!!! Har inte hänt på mycket mykcet länge. På universitetet flöt dock allting på som vanligt förutom ett par inställda föreläsningar.
Shit happens... :sarc

Back