![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En riktig god morgen til alle forumister! Dagen i dag startet brått klokken 02:00, var ute på flyplassen klokken 03:00. Sitter klar for å ta i mot dagens nattcharter som kommer inn om ikke så alt for lenge. DK742 fra RHO. Alltid like morsomt å stå i gaten og ta i mot trøtte sydenturister som klager over den lave temperaturen hjemme i Stavanger. Just got to love it! Dagens slutter 10:30, da er det nok hjem og ta igjen litt søvn.
Grått og vått i Stavanger, håper dere andre får bedre vær i dag. Ha en magisk dag!!!
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
God Morgen
![]() I dag er det en fantastisk vakker dag for alle oss som er med i ungdomspolitikken. Jeg for min del skal stemme for første gang. Så på kvelden og natta er det og oppholde seg på Høyres Hus i Stortingsgata ![]() Godt valg alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra X30. Straks fremme på Forus og klar for en sju-timers økt. Ferdig kl. 1400. Deilig. Så skal man vel benytte seg av stemmeretten også. Men blir nok ikke rangling og valgvake på meg. Oppstandelse 5:30 er tidlig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Mandag i dag, uurk ![]() Men men, vil man ha råd til salt på skiven, så må man gå på jobb! Nok å ta fatt på i dag og, innboksen er full. så da er det bare å ta fatt på dagens oppgaver. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Blir en litt brutal start på uken jobbmessig, men får bare ta sats og hoppe ut ide. Innom valglokalet for å gjøre min innsats for at byen fortsatt skal være blå de neste fire årene også, før det blir en tur på kino og se Hodejegerene. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
Morn fra kontoret, skjønte ikke helt hva som egentlig skjedde når vekkerklokken ringte men kom på det etterhvert..nedtellinga til første helg er allerede i gang!
Skal gjøre borgerplikta etterpå før den obligatoriske mandagssløvinga.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra skyet Molde. Gårsdagens fotballkamp (ølkonsum) sitter igjen i kroppen. 3t forelesning nå, fint å være student!
--- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=62.736833,7.108857 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mandag morgen har det blitt i Krsand også! Litt regn på morgenen, men en liten oppklarning når før det meldes store nedbørsmengder i ettermiddag.
Foruten fast kontortjeneste, planlegger jeg å få handlet inn 100 000 US points idag. Det er vel bare få dager igjen av det salget. Og så skal jeg gjøre mitt ytterste for å holde KRF unna ordførerposten i Krsand. Som en liten digresjon må jeg få trekke opp at siden det er valg i dag holder Vinmonopolet stengt, butikkene får ikke selge øl, og barer og restauranter får ikke servere brennevin i dag. Selv ikke etter at valglokalene har stengt. Hva er poenget??? At folk ikke skal drikke seg fulle på dagsferskt brennevin for så å stemme i fylla? Er det rart jeg drikker??? ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God mandags morgen fra Nøtterøy, og her er det drittvær, men jobbes skal det. På slike dager er jeg glad jeg ikke skal ut
![]() Ha en fortsatt god dag alle sammen! ![]() Ditto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Solen skinnte over Nordstrand i dag tidlig og løpeturen t/r Holtet ble en fin start på dagen - Vingolfveien er seig oppover - Garmin 305 Løpe GPS´en er ennå svært forvirret etter flyttingen og sliter voldsomt med å finne satelittene - må nok en Hard Reset til og en Firmware Update. Ha en flott dag.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra god-kantina på LHR T5. Har nylig kommet inn fra Chicago og har akkurat fått en dusj og en deilig Engelsk frokost mens jeg venter på BA766 til Oslo. Denne er imidlertid foreløpig 40 min for sen, så spørs om ikke jeg får ganske god tid her.
Satser på at jeg rekker hjem til å stemme, selv om jeg ikke helt har bestemt hva enda. Ha en flott dag!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - ny uke nye muligheter for nedtelling til helg.
Stemming gidder jeg ikke i dag, gjorde det for en uke siden, greit å få det unnagjort. Ha en fin ettermiddag.
![]() |
#13 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ![]() Sende søknad til Statoil..tjaaa. Gå tur opp til Varden etterpå? Jepp! Ha en fiiiiiin valgvake!!
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Da har man fått stemt. Synd det ikke heter bestemt egentlig. Hadde jo vært praktisk det.
Så var det kirkevalg også! Der stemte jeg på satanistpartiet! Jojo! Tid for en dram nu! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Det skal jeg nok enkelt unngå... Men takk for påminnelsen.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lunch fra Chicago. SE-REF har akkurat flakset noen faa hundre fot over kontoret foer landing paa ORD, herlig syn!
Litt moerbanket etter forrige ukes Star Mega DO maraton. For en herlig uke! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandagsmorgen fra Trøndelag | hanswest | Flyforum | 23 | 10-05-2016 20:14 |
God mandagsmorgen fra Auckland | robertaas | Flyforum | 19 | 22-07-2013 16:44 |
God mandagsmorgen! | S. Holberg | Flyforum | 24 | 26-10-2010 02:49 |