![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
På väg mot två dagar i CPH med kontorsjobb och möten. -26 visade termometern i taxin...brrrrrr! Ha en flott dag forumister!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Smestad. Straks på tide komme seg på jobb. Blir en tur ut i Asker senere i dag også, for å sjekke fremdriften der ute.
Ellers begynner det å nærme seg avgang til Las Vegas på meg på lørdag. Prøvde å få meg billett med SAS via IAD (de jeg reiser med reiser den veien), men der var det kun ledig i dyreste buisness, og ikke en gang i denne klassen på returen. Dermed ble det AC på meg. Blir nok bra det også! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Oslo!
Siste kursdag og heimreise ![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra byen midt i Norge! Mildvær - kun -9! Ser ut til å bli en god dag!
![]() Sitter med fersk kaffe i koppen og hører på amerikansk satelittradio i den stille timen før de andre myldrer inn ... Ha en fin dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen og god natt! Ha en fin dag forumister! ZzZzzzzz
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Full dag og vel så det på kontoret, før det er lønningspils i kveld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Kaldt som F i dag. Vet ikke hvor mange blåe det er, men vinden gjør at det føles kaldere uansett. Hjemmekontor fra morgenen av i dag og. Så et lite møte, og så ut på jobb ut resten av dagen. Ellers intet spennende på tapetet. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen godt folk!
I dag er det hjemmekontor kombinert med litt pakking og fiksing før avreise til Svalbard i kvell.. Det snedigste er at det er ca samme temperatur her utafor Oslobygda som på Svalbard akkurat nå.. Så for min del er det snart helg! :-D Ha en fortreffelig dag forumister.
![]() |
#9 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ![]() Hilsen hun som har søkt på UNIS i går. Abstinenserrrrrrrrrr. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergen. Våknet til synet av nysnø utenfor, venter på våren. Ellers venter full dag på skolen. Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Overraskende kaldt i TOS denne formiddagen, men nå lover yr.no plussgrader de neste 9 dagene fra og med i morgen. *ironi* Det skal bli fint med glattholka og slaps! /*ironi*
Her går dagen til intervju av en kandidat til jobb hos oss, samt samling i Forum For Fjernteknologi med det som skal være et interessant foredrag om innovasjon av Sjur Dagestad. Have a good one! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen, god morgen,
På kontoret. Gårsdagens kveld (18-22) ble brukt til skikjøring i Tryvann vinterpark. Nydelige forhold etter tre dager med kraftig snøfall, og de nye stolheisene settes stor pris på! Dagen i dag vil gå med til jobb, så blir det forhåpentligvis trening, pakking og Mad Men i kveld. Avgang 09:15 til ARN i morgen for en langweekend ![]() Ha en fin dag!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo...
Her er det vært øyeblikk avreise til Holmenkollen, og dagens øvelser der.. Overskyet idag, så går håpe uværet holder seg unna.. Satser på det blir ett par gull idag.. ![]() ![]() Ha en fin dag alle forumrister ![]()
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
God formiddag fra Tananger
Her er det en liten pause innimellom all jobbingen. Det går i telefoner og mailer idag, pluss litt planlegging fremover. Etter jobb så blir det nok en tur til Forus for å sjekke noe "smått" ![]() Som Sirpjalle sier, kaldt her ja... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra hovedstaden.
3 timer har man i morgentimene sittet i tannlegestolen ![]() Ha en fortreffelig (og billigere...) dag alle sammen ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Bodø. Idag skal faktisk 6 flyplasser besøkes. Startet dagen i Trondheim, er nå i Bodø. Deretter går ferden via Skagen og Andenes på vei Tromsø, før nesa settes hjem til Oslo i kveld.
Det er pes å være glad i å fly
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen. Blir å få i meg noe frokost før nesa vendes mot stranda og romferge-launch i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() (sitter inne på seismikklabben på 6 timen nå, tror jeg begynner å bli midlere gal ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Skippertak med litt internship-søknader, thesis proposals etc. Artig. Øl i kveld - gudskjelov! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra Jersey City. Her er det snart pick-up fra hotellet, og jeg tenkte jeg skulle checke meg inn paa flight'en fra CPH til OSL imorgen tidlig. Men selvfolgelig ligger systemet nede. "Proev igjen senere" og "proev igjen om noen minutter". Men nu har jeg proevd i snart 20 minutter.
Har vaert et greit stopp. Har ogsaa anskaffet en iPod for foerste gang. Saa faar mitt Bose QC15 noe aa leke med. SE-REF skal bringe oss til CPH. Ha en fin kveld.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 12 | 23-10-2015 06:39 |
God torsdag 23.08 | Commuter | Flyforum | 11 | 23-08-2012 22:59 |
God torsdag | G-COLE | Flyforum | 7 | 24-02-2005 10:43 |