![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10019252
Continental sier at de må møte opp konkurransen fra SAS ![]() Jaja, velkommen skal de være!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Om de faktisk begynner å fly til Fornebu vinner de konkurransen med SAS - garantert!
Men det blir vel noen praktiske problemer, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
agurk agurk agurk agurk.
Vent, glemte jeg å si agurk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
He, he.. Dette oppdaget jeg for flere år siden, men gadd ikke ringe vG for å servere dem agurken...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ha ha. Kul agurk det der da...
![]() |
#6 |
FlyKirurg
|
![]()
Joda, men i forhold til andre agurk-nyheter den sladreblekka klarer å få trøkka frem, så var dette i det minste litt morsomt.
![]()
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke mer enn et år siden jeg satt i en SAS-maskin hvor cockpit annonserte at de 'begynte innflyvning til Fornebu Airport' ... tror ikke så mange la merke til det, men den ene flyvertinna gliste ihvertfall svært bredt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette reagerte jeg på for en tid tilbake når jeg skulle sjekke noen flypriser, men jeg sjekket det ikke nærmere.
Jeg trodde ærlig talt ikke en avis med respekt for seg selv ville ha dette som en nyhet heller. Men billettene har vel aldri vært bookbare, hvis de hadde vært det, så hadde dette kanskje vært hakket mer interessant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morsom "selskapslek" i hverdagen dette da - si at man skal reise fra/til FBU og se hvor mange som reagerer....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Dette har da ingenting med agurk å gjøre, men er en morsom sak og vinklet deretter. Synes absolutt dette er noe avisene kan fortsette med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ikke så veldig morsomt synes jeg, og man skulle tro det fantes mer interessante saker å bruke spalteplass på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Morsom sak - reagerte også på dette for flere år siden ... FBU roter rundt i diverse systemer ennå - og jeg flyr mer enn gjerne derfra igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
De eneste agurkene i denne saken er de sure som er kritiske til at VG kunne finne på å trykke artikkelen. Dette var jo bare artig - finnes det ingen humor i dere da?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hehe, morsom denne!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Joda, men det skyldes kanskje at det er recycling av gammalt nytt. Som flere er inne på, det har vært sånn i flere år. Akkurat det som den ellers morsome spøken til Google som forteller deg at du må krysse havet å svømme, bruke kano, robåt... Det presenteres som nyhet i hvert fall en gang i året.
Men joa det er morsomt, men ikke noe mer en det. Det er foresten ikke mange år siden jeg har sett bagasje tagget til FBU! Slå den ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Tror de fleste har 'luket ut' FBU naa. Men det er ikke mer enn et par aar siden jeg kom over FBU baade her og der. Saa vi faar nyte det mens vi kan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Men hvor er TV2 og TV2 hjelper deg?
De burde jo ha laget en sak ut av dette...: "Sint og skuffet reisende trodde hun landet på flyplass om ikke fantes. Jeg føler meg lurt av flyselskapet, sier bevegelseshemmede Margareth til TV2".. ![]() ![]() ![]() Jadda, snart helg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Browncoat
|
![]()
Så lenge de ikke vil lande på ENFB så...
![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Og en god venn som er medlem av forumet her har fortalt at han traff en lettere forvirra og stresset dansk turist i sommer som stoppet ham på Fornebu og spurte "men hvor er da flyplassen hen? !! "
"jo", svarte han, "den ligger på Gardermoen... " "og hvor lang tid bruker jeg på å køre derhen?" Da hadde han i følge han som fortalte historien ca 20 minutter til flyet med hans familie skulle lande på OSL Ikke alltid så lett å få med seg hva som skjer i løpet av de siste 12 årene i et nabolan, må vite ![]()
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=58252
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Restplasser til Fornebu | jameson82 | Småprat | 8 | 07-01-2013 07:51 |
Gamle flykart til Fornebu | Concorde | Register- og ATC-Forum | 3 | 21-07-2010 22:03 |
Buss til Fornebu ? | LN-TAL | Flyforum | 64 | 09-02-2008 21:37 |
Domenenavn til Fornebu-foreningen | CK | Flyhistorisk forum | 2 | 08-05-2007 15:32 |
Velkommen til Fornebu-forumet! | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 17-02-2007 11:47 |