![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gudd mårning fra Kvernberget lufthavn!
SK2302 snart klar for å laste ombord pax, og ta meg ned til OSL for ett par dager på Barne og ungdomskonferansen 2010 på Lørenskog ![]() Blir bra ![]() Ha en fortreffelig dag folkens! Sindre
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen... Nå bærer det over fjellet til SVG og to dager som Siddis. Ha en flott tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Sarpsborg, på tide og få på se de røde klærne igjen, ny dag med kjøring av gul bil venter
![]() Ha en flott dag alle sammen
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen (eller rettere sagt natt, her skal det soves).
Hører i nyhetene at Randi Flesland er i vinden igjen; Direktør Randi Flesland i Forbrukerrådet kritiseres for manglende åpenhet, for å gi fagforeningene munnkurv og for å bryte avtaleverket. Intet nytt under solen... http://www.hegnar.no/okonomi/article484644.ece
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra kaldt Oslo. Utrolig tidlig opp i dag for å møte Putzmeister (0530). Nå derimot skal kaffen brygges og bena skal hvile på bordet til solen står opp. Senere i dag blir det IKEA for litt småshopping, gleder meg? NEI
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var man godt i gang med kaffekopp nr to. Snart er det på tide å få ungene avgårde ut døra og retning skolen før denne unge mannen setter seg på buss X74 retning Forus! Ikke særlig våken og opplagt i dag, ble sent i går. Og for å toppe det hele, så vil halve dagen gå til HMS-kurs ![]() ![]() Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Ny dag, fortsetter på gårsdagens oppgåver. Fekk montert spisebordslapa i går, i dag skal kabelen festes i taket -den måtte jo tilvennast før me var sikre på at kabelen skulle fast ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Fortsatt mørkt ute, men kan se det nå begynner lysne i horisonten....så antar det er på tide å komme seg på jobb. Treningsforbudet etter mandeloperasjonen er forlengst over, så blir å ta seg en liten løpetur etter jobb for å begynne få igang systemene igjen. Dama kommer også på middag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Morn morn fra hovedstaden! Dagen byr på masse kjedelige fag, så håper på en bedre dag for dere
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Sigtuna!
Skall strax iväg till OKQ8 för att hämta ut en mini-lastbil och därefter blir det operation "flyttasakersomjagharfåttavbestemorhemtillUpps ala" och det lär ta hela dagen. Solen skiner men det är kallt! Last edited by Savipix; 26-10-2010 at 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen London. Surt og kaldt her I dag, men møtene er heldigvis innendørs rett ved Gatwick....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Lett skydekke og et par + idag, jobben er igang, i ettermiddag venter gulvlegging. Ha en strålende dag folks ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra kjøkkenbordet - dagen startet med litt pussing på noen presentasjoner og annet småplukk før man straks skal fyke rundt i "raketten" for å besøke noen kunder og leverandører.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Snart egg, skinke og bacon til frokost. Så avreise med buss for å hente Alfa'en med nybalanserte vinterdekk. Så rett hjem, hente sommerdekkene og tilbake for å montere nye dekk. Pirelli test vinner 205/55 R16 fartskode V til 4200 kr. montert og balansert er ikke verst! Må bare sommeren komme tidlig neste år. Morgendagens sovemorgen er avlyst: Rørlegger kommer kl. 07:30!
![]() Ha en fin dag!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Gardemoen. For litt siden ankom jeg med SK4409, nå venter jeg på SK1467 til CPH, og deretter SK649 til Hamburg. Forhåpentligvis er det varmere der enn i Alta...
![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Aberdeen,
Her har solen kommet tilbake igjen at dagen begynte med regn. Arbeidsuken begynte allerede søndag ettermiddag med SK4615 og LN-TUA over til øya i vest. Det blir et langt økt denne uka hos en av våre hovedleverandører med møter og kvalifikasjonstesting av vitalt utstyr til Prosjektet. Returen blir nok ikke før torsdag denne uken. Ha en fortsatt fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ![]() Jeg lurer litt på hvordan det kommer til å gå med meg og min eventuelle potensielle framtidige samboer. Hvis han er typisk mann (som ovenfor), og jeg som faktisk er utypisk dame (som ovenfor) - hvordan vil huset vårt ende opp med å se ut....? Ufrivillig minimalistisk, uten gardiner og tepper? ![]() ![]() Jaja. I dag har jeg gjort meg ferdig med en ukes verdt av oppgaver i signalbehandling, deretter gått to timer i skogen. Vel, gått 1 time og løpt 1 time. Vanvittig artig å ha bikkja helt løs, mens man løper "hinderløype" gjennom gammel skog (utenfor stier). Meget god og variert trening for kroppen, spesielt å traversere over/under falne trær ![]() Tror ikke det har vært klarvær i Tromsø siden 4 Oktober, nå begynner jeg å bli litt lei. Håper jo å få en småflytur til før det blir mørketid, men foreløpig er værmeldinga særdeles dårlig fram til 1 November. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Så da har du to valg, finne en skikkelig mann og få et hus som beskrevet ovenfor, hvilket er et hjem uten all slaks dill og dall, eller finne en som har på seg tøffler ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Data warehouse consultant
|
![]()
Hørtes ut som du har hatt en fin dag, Polaris med løping i skog og mark. Jeg holder meg til gåing, men skogen er et fint sted å være. Hvor er det du springer? Jeg pleide å gå mine kveldsturer fra sydspissen og enten lysløypa over øya eller langs gangstien mot TOS :-) :-) :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God ettermiddag fra Jessheim.
Her har "alt" gått til skogen de siste dagene, klarte å pådra meg en skiveprolaps i ryggen på lørdag og har gått med mye smerter siden den tid. Var hos legen igjen idag og blitt sykemeldt en periode framover. Fyseoterapi og smertelindrende, nei som jeg gleder meg... Menmen, Aliens på storsjermen og TabExtra (iskald) i glasset veier opp for noe av det iallefall. Enjoy life ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdagsmorgen | jameson82 | Flyforum | 25 | 28-05-2013 21:13 |
God tirsdagsmorgen | joamykle | Flyforum | 24 | 20-12-2011 23:57 |
God tirsdagsmorgen | FBU 4EVER | Flyforum | 26 | 16-12-2008 16:05 |
God tirsdagsmorgen | Hickok | Flyforum | 48 | 21-10-2008 22:11 |
God tirsdagsmorgen | Egil | Flyforum | 28 | 30-09-2008 22:05 |