![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann,
kjip equipment change på LH400 4. mars (fra A388 til A346), og ser til min forundring av jeg og min reisekompis har blitt plassert laaangt fra hverandre.. (58C og 35F).. og siden man har byttet fra en A388 til en A346 så er det fullt og velsådet og ingen muligheter til å bytte.. ser selvsagt at "alle" ikke kan flyttes i nærheten/ved siden av hverandre, men synes dette var noe i overkant? ringte lufthansa i dag og fikk bare beskjed om "hvis du ikke liker det så kan jeg kansellere bookinga di".. Heldigvis står det fremdeles a388 på LH401 den 11. mars, hvis den også forsvinner henger Lufthansa i en tynn tråd for mitt vedkommende.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det du har kjøpt er en plass på flyet, så det eneste de trenger å levere er nettopp det. Resten er 'customer service' ..... Følg med på seteplanen online i tilfelle noen kansellerer ... Det kan også hende at det frigøres noen seter når de åpner for online checkin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Evt. sjekk når neste flight går og meld deg evt. som frivillig i tilfelle de har overbooket, dersom du har anledning til det (vet ikke hvor du skal med er det JFK så går det jo også fly til EWR). Kan fort bli en del USD av det. Det er jo sannsynlig de sliter med litt for mange pax dersom det ikke var planer å bytte flytype.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da ble det også en equipment change fra A380 til A346 på meg også... LH401 fra JFK til FRA 25. mars... Sist jeg sjekket setekartet, så eco ganske bra fullt ut (ca. 60%) for en uke siden. På A346 setekartet er det nå 8 seter som ikke er reservert.
Er det forsinkelser i levering av A388 som gjør at dette? Eller litt for lite solgt i biz? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ser at det er satt opp A388 11. mars, 27. mars, 28. mars, 31. mars, 1. april...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal heldigvis ha retur 11. mars, så blir a388 på hjemturen.. Men skal prøve meg og si at jeg er tilgjengelig for senere flight over, hvis jeg får loungetilgang..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe og equipment change, manglende informasjon | vbirk | Småprat | 18 | 01-04-2019 16:05 |
Artig equipment change.. | SudCaravelle | Småprat | 2 | 06-12-2018 22:15 |
Hvordan håndtere equipment-change? | LN-MOW | Småprat | 22 | 01-08-2017 23:21 |
Rettigheter ved streik | seatsniffer | Småprat | 10 | 28-10-2013 13:12 |
Alternativer ved schedule change UA/SK | SlidesArmed | Reiseforum | 3 | 15-10-2013 22:44 |