![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Siste arbeidsdag denne uken og dagen avsluttes med kick-off på jobben - så det blir nok en laaang og sosial dag. Gleder meg til en rolig helg i heimen. Ha en flott fredag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
ATIS sier 0 grader på SVG... Ila dagen blir det sannsynligvis innkjøp av billetter til en eller annen gruppe ( ![]() Ellers blir det vel å få sendt opphavet avgårde til varmere breddegrader i ettermiddag. Og med mistanke om besøk, så blir det "vedlikehold" av leiligheten... På kvelden går turen noen mil sydover. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgn fra Stavanger. Siste arbeidsdag denne uken, men med en bismak av at jeg har IT-vakt i helgen og.
![]() Vel, siden jeg ikke får være på jobb før 0900, så får vi lese mer forum og ta noen kopper kaffe til. Ha en fin dag forumister. ![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen!
En hektisk uke går mot slutten, men jammen skal man ikke jobbe litt på søndag også... Ser fram til at det roer seg litt mot slutten av neste uke (forhåpentligvis). Dagen avsluttes med kick-off på et utested i hovedstaden. Ha en fin fredag og en fin helg!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Oppe og går er man i København også - man har tenkt å ta en rolig kveld etter at dagen går med til forelesning, noen timer på lesesalen samt en treningsøkt - men jeg kan jo bli overbevist om noe annet - selv om eksamenslesning står på programmet denne weekenden...
Ha en god weekend! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
TGIF! og god morgon frå Trondheim!
![]() Siste arbeidsdag denne veka, og den er greit i gong allerede. Varm kaffi passer alltid bra på morgonkvisten, saman med litt forum ![]() Ha ein fin fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Siste dag på jobb før ferien og avreise USA. Et par møter og litt annet tull, før det blir hjem å pakke i kveld. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Riktig god morgen fra Heli-One, SVG
![]() ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra sykehuset. Formen stigende etter en ganske tøff i infeksjon m innleggelse mandag. Snart får jeg fin frokost. Ha en flott helg !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morgen i Krsand også og TGIF!
Det hadde forsåvidt vært TGIF hadde det ikke vært for at jeg skal jobbe dobbelt idag og ikke er ferdig før i 3 tida i natt. Og så blir det barneselskap for jr og alle guttebandittene i barnehagen hans et par timer i morgen ettermiddag. Ser frem til lørdag kveld allerede! Den skal nytes i fred og ro! Have it! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() God morgen folkens, i Haugesund er det rundt 0 grader, vind, og noen seriøst mørke skyer i vest. Blir ei rolig helg med guttungen. Bare 1 arbeidsuke igjen nå, så er det duket for 1 uke på Tenerife. Skal bli godt å få litt sol og varme på kroppen ![]() God helg folkens
" At 270 km/h , what you see in front of you is already history " Last edited by LN-MOW; 15-01-2010 at 13:26. Reason: fikset quote |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredagh formiddag! Jeg og min kjære sønn er nå på OSL, hvor vi venter på LH/Augsburg til MUC, og så videre med LH til MAN. Der skal 3 store "kulturarrangementer" visiteres i løpet av 5 dager....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Sånn, da har man fått sjekket inn på morgendagens Swiss flighter. 7F til ZRH og jammen ser det ut som om jeg klarte å få plassert meg på 30A og nødutgang videre til BOS
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Hjemmekontor på meg foreløpig, men har ett møte kl 13 så jeg er nødt å tenke på å stå opp etterhvert
![]() Helgen skal trolig tilbringes i Vollen sammen med min kjæreste og hennes foreldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Free Luigi
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Browncoat
|
![]()
Hehe, nei ikke fullt så heftig, tror man satser på A-check
![]() Quote:
![]() Rammstein ;-) Har du blitt noen hundrelapper fattigere nå da? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Her er det full fart på formiddagen. Har vært ute og handlet, før det må gjennomføres C-check av heimen da det ankommer masse slekt på søndag for å feire barnedåp,
I dag er det også 10 år siden jeg ble sammen med den fantastiske unge damen som nå er min kone. Hvem hadde trodd at en uskyldig hyttetur til Trysil skulle ende med stasjonsvogn, rekke hus og to barn. Kunne ikke ha blitt bedre. Om en times tid settes kursen mot OSL og noen timer med å få avgårde et og annet fly. Og nå nærmer avreise til USA med stormskritt. Jeg blir vel brått den siste som forlater OSL da jeg drar avgårde med CO39 kl 1105. Ønsker alle en trivelig dag S Last edited by learjet; 15-01-2010 at 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag, folkens. Siste arbeidsdag denne uka, og godt er det. Skal bli godt med helg nå, før en skikkelig slitsom uke neste uke - hele to dager skal jeg jobbe neste uke..
Minst mulig planer for helgen, muligens litt pakking og annen forbereding til julebordet. T-5 ![]() Ønsker folket en god fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredag!
Relativt hektisk på kontoret i dag med klienter som ombestemmer seg på svært upassende tidspunkter. I kveld blir det middag og drinker ut i de små timer på BAR (Bygdøy Allé Restaurant). Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Langt på dag allerede. Klesvask og skjortestryking står for tur. Mer mekking av klubbprogram, noe er på plass, men veldig mange ledige datoer fremdeles. Blir en ringerunde i løpet av ettermiddag/kveld.
Ha en fin dag.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag morgen | EB | Flyforum | 22 | 10-07-2009 20:56 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 2 | 29-12-2006 22:58 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 4 | 26-05-2006 12:17 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 9 | 05-05-2006 12:16 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 5 | 18-02-2005 20:33 |