![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei
SKal innom Schiphol flyplassen og jeg lurer litt på hvilken lounge en har tilgang til som EBG. På flysas.com står det "Globeground" men jeg kan ikke huske å ha sett denne loungen i Amsterdam. Er det noen her som har vært innom denne loungen? Har en tilgang på andre lounger?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Loungen som SAS benytter i AMS (innenfor Schengen) er ikke noe å skryte av. Faktisk har jeg benyttet loungen som gir adgang med Dinerskortet. Husker ikke navnet på den, men den blir bl.a benyttet av både AZ OG IB.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Loungen ligger i andre etasje ved den store food courten og er ganske blah. Den er akkurat som de daarligste Priority Club loungene
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilke lounger har man tilgang til når man reiser med TG, LH osv? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-05-2012 15:40 |
Tilgang til OSL Lounge? | F-GCTD | Reiseforum | 4 | 02-01-2011 15:32 |
Hva har man tilgang til fra Kina? (Facebook etc) | PSC TOS | Reiseforum | 10 | 04-10-2010 03:47 |
Har BA Gold tilgang til OSL lounge med gjest, når man reiser med annet selskap? | Brandal | Reiseforum | 6 | 03-06-2010 23:54 |
Lounge-tilgang når man reiser economy med BA? | Brandal | Reiseforum | 3 | 28-04-2010 19:04 |