![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har en gjennomgående billett med SAS og Continental TRD-OSL-EWR-SJO i business. To spørsmål:
Når jeg sjekker inn på Værnes, vil jeg få boardingpass for hele turen, eller må jeg innom innsjekkingsskranken på Gardermoen? Og har noen erfaring med BusinessFirst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Du får neppe ombordstigningskort for hele reisen, men kanskje de kan sende bagasjen direkte om du bestilte billetten i en booking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
du får nok høyst sannsynlig boardingkort hele veien og bagasjen merket hele veien, selv om den må ut på båndet på EWR....du må oppgi passinformasjon på gaten i OSL, ettersom SK og CO sine systmer ikke snakker så godt sammen på API fronten. (AdvancedPassengerInformation)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hvis du ikke får bp til CO på TRD, er det noen som vet hvordan CO stiller seg til at du sjekker inn på gaten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Jeg får gi et svar her siden dette er jobben min
![]() Du vil få BP for begge turene og bagasjen blir sendt igjennom. SAS hadde en periode hvor de hadde fått det for seg at vi ikke ønsket det.... Men det har vi fått rettet opp i nå. Så nå blir man sjekket i igjennom i 98% av tilfellene. Man trenger ikke å gå via innsjekk men kom rett til gaten og da gjerne i god tid. Hvis det er mange "inbound" så er det tidkrevende og lett kaos. Da APIS må ordnes før man slipper videre. Skulle de ikke greie det på innsjekk i TRD er det bare å komme til gaten. Men da er det ekstra viktig at man kommer litt tidlig, slik at vi får deg med i regnskapet og ikke tror at du er "noshow" Busines First er ganske så bra. Ikke så mange som klager på produktet. LN-FOC - send meg gjerne en PM så kan jeg se om vi kan få lagt inn APIS i forkant, så kan du heller stikke rett i loungen enn å sitte på gaten å henge... ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har tatt BF ett par ganger naa (innenriks USA, 757). Komforten er helt ok, men setene er klassiske business seter der ryggen kan legges tilbakeog fotstoetten tas opp, mens sitteputa forblir i samme posisjon.
AVOD, skjermene er store, alle setene har stroemuttak. Setene er elektriske og komfortable. Siden det kun er 16 seter i BF, er servicen bra (ihvertfall ifoelge min erfaring). Maten paa intercont har jeg ikke proevd, det kan vel andre fortelle om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Maten i BF er meget god, innbiller meg at et av crewmedlemmene er "dedikert" til matlagingen. Spiste blandt annet noe meget godt oksekjøtt i BF sist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kan også bekrefte at kyllingen jeg fikk servert i sommer smakte godt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nei, det gjør du vel ikke... Jeg kommer sterkere tilbake neste uke.... Credits går til The Ticketor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bør jeg be Norwegian om å lage gjennomgående billett til meg? | flyKSU | Reiseforum | 20 | 05-08-2015 21:11 |
DY - Gjennomgående billett | Twin Otter | Reiseforum | 9 | 01-06-2011 23:05 |
Gjennomgående billett fra Fagernes | jb1 | Flyforum | 8 | 22-11-2010 13:53 |
SK og FI - gjennomgående billett men forskjellig bagage allowance | Cecilie | Reiseforum | 8 | 23-08-2010 21:25 |
Ikke gjennomgående billett m/BA | stoeckli | Reiseforum | 6 | 30-07-2009 16:49 |