![]() |
|
![]() |
#1 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Ein trip-report utan flybilder, men eg vil no uansett lage ein rapport.
Me hadde planlagt reisa vår eit halvt år i forveien. Torsdag 17. april forlot me leiligheten vår i Bergen, og tok turen til Bergen Lufthavn Flesland, for å ta turen med LN-KKW på DY623 til Oslo, Gardermoen. Været hadde mot normalt, vore strålande i Bergen i fleire dagar, så flyturen var nydelig, og me landa i rute klokka 2035. Videre visste me at det kom til å bli nokre timer med venting på Gardermoen, så disse timane blei godt brukt til å nyte iskald pils på Christiania, mens me venta på at LN-KKT med DY192 skulle ta oss til Longyearbyen med avreise klokka 2345. Omsider ombord, i feil sete. Ja, -det var ein del tull med sete-configen i innsjekken, så eg hadde booka sete som ikkje eksisterte, og andre hadde fått seter som var besatt av andre osv. Men, tross mange småbrisne ansikter, og litt hissig stemning, for alle ville jo sitta saman, satt alle tilslutt i eit sete. På denne avgangen skjønte eg vel at me ikkje kom til å klare takeoff på rute, men det blei nok ikkje bedre av at APU'en skapte litt trøbbel. Så, med 45 minutts venting overt rute, og eit stk lufttrykkshjelp, så var me i gang og takeoff ein realitet. Då var det bare å lena seg tilbake i mørket, og prøva å få litt søvn. Merkelig nok fekk eg sova til det igjenstod 20 minutt av flygning, og kapteinen vekte oss. Me landa omtrent ein liten time forsinka, klokka 0335, men svigers venta på oss, og fekk oss i seng. Så det blei eit par små timer med søvn før me måtte opp til skutertur klokka 0830. Fredag 19., lørdag 20. og søndag 21. april fekk me nyte lange og flotte turer i Svalbards utmark på skuter. Det idelle hadde nok bare vore å montert videokameratet på skuteren, og trykka på opptak -for det var bare eit kontinuerlig skue av flotte bilder. Ettersom eg ikkje hadde noko videokamera, så blei det til at me tok bilder når me hadde stopp innimellom. For dei som ønsker å sjå, så har eg satt saman ein del bilder i eit bildegalleri. Svalbard bilder (dette bildegalleriet fungerer ikkje skikkelig i Firefox, så eg anbefaler, dessverre, Internet Explorer) Natt til mandag, var morroa over. Me måtte opp på skrekkelig tidlige klokka 0200, og reise til flyplassen der LN-KKF med DY193 skulle ta oss tilbake til Gardermoen. Det skulle egentlig bli ein fin utflygning med utsikt over Isfjorden og Bjørnøya, men 3 minutt etter takeoff var me over eit skydekke som forhindra oss i å sjå, så då blei det nok eit forsøk på å sove seg til Oslo. 15 minutt før tida, klokka 0615 landa me på østre rullebane på OSL, og etter ein busstur frå flyet, kom me oss gjennom passkontroll og fekk henta bagasjen. Då gjenstod bare den siste delen av reisa, før me kunne starte på mandagens arbeidsdag i Bergen. Etter ny innsjekk for DY604 klokka 0800, stod LN-KKX klar for å ta oss heim til jobb. Så etter den siste flygningen med landing klokka 0855 på BGO, kunne sambuar og meg starte på jobben klokka 0930 mandags morgon, litt seinare enn vanlig. Ein superb tur! For dei som har vore på Svalbard, veit dei sikkert kva eg meiner når eg seier at Svalbard er fantastisk, og spesielt med det flotte været me hadde. For dei som ikkje har vore der -så er det absolutt verdt ein tur! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bra rapport. Svalbard frister veldig og må ta turen opp der snart. Har hørt at hotellkapasiteten er lav. Stemmer det?
Har aldri fått muligheten til å sende fly til Svalbard, men det er nok fordi jeg pleier å jobbe tidligvakter. Hvordan var setebelegget? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Developer
|
![]()
Det kunne virke som det var litt lav hotellkapasitet ja. No budde jo me hos svigers, så eg kan ikkje svare eksakt. Det er fleire hoteller/overnattings stader der. SAS Radissons har hotell, så skal det vera utleige av rom på "Kroa", og nokre andre plasser ihht sambuaren min.
Flyet var ikkje heilt fullt, men eg antar alle salgbare seter var solgt. I turistsesongen er det antakeligvis godt trøkk på plassane. Slik eg forstod det, er dagane rundt når midnattssola kommer, veldig populære (rundt midten av april), -og dette skal visst vera den beste årstida å reise dit på, april/mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Morsomt med en rapport fra det nærmeste vi kommer innenriks langdistanse..! Hadde Norwegian noe inflight service og servering på nattflygningene t/r Svalbard?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
|
![]()
Mja, det gjekk visst ei tralle gjennom kabinen.... men ikkje noko ekstraordinært. Eg tenkte vel mest på soving, og oppfatta det vel som snax og drikke. Tralla snurra forbi i første del av tur, siden dimma lyset, og me fekk det relativt stilt i kabinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BGO 11. April & SVG 14. April | sirpjalle | Bilder & foto | 9 | 14-04-2008 22:34 |
24.april | sk931 | Flyforum | 0 | 23-04-2007 18:41 |