![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Reiser opp til min gamle hjemby Narvik i morgen for å gå ut med gamle kjente og returnerer til TRD den 29. Var imidlertid ikke smart nok til å sjekke busstidene (har vel bodd for lenge i Trondheim/Oslo hvor det bare er å gå til nærmeste busstopp/stasjon) og får halvannen times ventetid på EVE før bussen inn til Narvik går. Greit nok, jeg var forberedt på at det nok var redusert tilbud andre juledag. Sjokket kom imidlertid når jeg sjekket returen; flyet mitt går 09:36 fra EVE, men det går ingen busser som korresponderer med flyet, så jeg må ta bussen som går til det første Osloflyet som går fra EVE i syvtiden. Den kjører fra Narvik 05:00
![]() Kan vel si at jeg har lært meg å sjekke busstider til neste gang jeg skal opp i gokk! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
www.lch78.net
|
![]()
Happy billett kan ikke endres nei
![]() ![]()
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lykke til!
Tyttebærpolitiet på EVE er nok dessverre litt mer "triggerhappy" enn på andre stasjoner. Vær glad du ikke må konsumere tre timer på NVK! rgds |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Er de vanskelige på EVE/NVK? Har ingen foreløbig ingen negative erfaringer med Securitas på TRD, eller EVE for den saks skyld.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
NVK ligger jo litt nærmere en slags "sivilisasjon" da.... Du kan jo bare begynne gå fra byen i 0500-tiden, så er du framme på EVE ca kl 9?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
EVE ligger nærmere Harstad enn Narvik, og like ved metropolen Evenskjær. Altså Gokk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ay Ay Caramba!!! | LN-MOW | Flyforum | 15 | 27-04-2005 09:08 |