![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ikke prøvd dem selv, men angled blir aldri så bra som helt flatt. De nye SK-setene har jeg hatt gleden av på 6 flighter og funker greit nok, men fortsatt liker jeg LHs bedre, er liksom litt mer "stressless" -altså jeg opplever at man kan sove greit i dem når de er i nevnte posisjon , men de blekner mot BA Club som er de eneste helt flate jeg har prøvd.
NWs interconti biz seter er heller ingen festforestilling når helt flatt, men der er det egen knapp for "best sleeping comfort"...og det forteller endel. Nei, er enig med Quest - tror nok endel selskaper vil angre seg på angled seats om noen år. Nå er det såvidt jeg vet bare Virgin Atlantic, Singapore Airlines (773), Air New Zealand, British Airways og South African (?) som tilbyr flatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hehe... Denne var vel ikke helt opp til par fra Hr. Quest... Jeg er helt enig med han at denne typen business class seter er elendig fordi de rett og slett er langt fra flate.
Men dette gjelder langt fra kun Swiss. Det er vel kun BA, Virgin, Air New Zealand, AC og noen få av SQs helt nye maskiner som har skikkelig flat beds i business class. Resten har akkurat samme røkla som Swiss eller klassiske C seter |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
La merke til følgende kommentar i denne artikkelen:
Quote:
![]() Swiss First |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Richard Quest på DY-tur | AirbusTrond | Småprat | 23 | 09-04-2013 12:36 |
CNN's Richard Quest på OSL | Cecilie | Småprat | 8 | 14-02-2013 20:05 |
Richard Quest på besøk hos Continental | Someone | Flyforum | 2 | 18-04-2007 22:31 |
Finnair , med et ikke helt overbevisende resultat ? | sail4fun | Flyforum | 1 | 08-08-2006 22:50 |