![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Helt utan förvarning kom den efterlängtade boken om Göteborg-Torslanda Flygplats ut för några veckor sedan.
Medlemmar i Svensk Flyghistorisk Förening får den gratis i posten, men för andra går den att köpa hos t ex Trafiknostalgiska Förlaget. Över 250 sidor med flyghistoria från Göteborg, arbetet med boken har pågått i nästan tio år vet jag eftersom jag började med min Torslanda-sajt samtidigt i slutet av 90-talet. Løp og kjøp! ![]() Trafiknostalgiska Förlaget |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takk for informasjonen!!!
Spennede å se, etter at jeg i høst fikk tak i boka om Malmø - Bulltofta
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har ni kära brödrafolk någon liknande bok om Fornebu på gång? Det skulle vara mycket välkommet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Hei!
Hvis noen har tenkt å bestille et eksemplar, er det mulig å bestille ett til meg også? Hilsen Espen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vet ikke om det er interessant, men jeg har en bok som heter "Rygge Hovedflystasjon 1945-1995" ISBN 82-994045-0-9 - som jeg har kjøpt på kantina på Rygge! Tror den bare ble solgt der- og jeg tror de har noen få eksemplarer igjen (hvis ikke de gikk med i brannen der -her forleden). Om noen er interessert, kan jeg undersøke nærmere!
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
FBU-entusiaster: Unite!!!
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
Boken "Hjertebank Fornebu" er planlagt å komme ut til 10-års markeringen for nedleggelsen av flyplassen (okt 2008). Det blir en litt annerledes flybok, med mye stoff om "folk i farten". Men også faktastoff om fly og luftfart vil få sin plass.
Så noe kommer det jo! ![]() Hilsen Knut A ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
Se også omtale under Boka om Fornebu i tråden til Fornebuhistorisk Forum
Knut A |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Torslanda-tornet till salu | HansJ | Flyhistorisk forum | 1 | 08-11-2008 17:44 |
Torslanda 1966: Några kylslagna nostalgibilder | GF1 | Flyhistorisk forum | 2 | 03-03-2008 22:44 |
Torslanda + Scanair Magazine | HansJ | Flyhistorisk forum | 12 | 07-09-2007 07:40 |
Caravelle-boken | LN-KOG | Flyhistorisk forum | 0 | 24-11-2006 18:52 |