![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har prøvd å bestille billett TRD - SVG for kona mi som skal nedover i slutten av april. Ville bestille gjennomgående billett, men det går ikke. Får beskjed om at det kan jeg kun gjøre ut mars.
Noen som vet om det er en grunn til dette, og om det evt. åpner etter en viss dato? Det går å bestille separate strekninger selvfølgelig, men det hadde vært greit å hatt det gjennomgående! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette gjelder for alle rutene til Nord-Norge fortsatt. Reiser en fra Bergen til Tromsø så kan en ikke bestille gjennomgående etter at sommerprogrammet starter riktig ennå. Vet ikke hvorfor Norwegian er så utrolig trege med dette. Har dog opplevd at om en ringer til dem så fikser de gjennomgående billett, og jeg slapp betale "telefonbestillingsgebyret".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Var det Nord-Norge du sa?
Hilsen Trondheim
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Da ser det ut til at jeg får ta en telefon i morgen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
At det gjelder Trondheim-Stavanger henger nok sammen med at Norwegian legger ut gjennomgående for denne strekningen sammen med Nord-Norge. Mener IKKE at Trondheim er Nord-Norge.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Happy
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
har vært slik lenge hos Dy også fra/til utlandet, skulle bestille waw-osl-svg v.v
med retur 13apr07, men fikk beskjed at retur ikke gikk p.g.a samme grunn. Derimot gikk det bgra når jeg booket via den polske siden deres ![]() Men det er vel slik i lavpris verdenen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Ikke alltid at Norwegian er billigst... Ser at SAS bl.a har billett fra 540 kr 29apr ved å bruke priskalenderen på wideroe.no |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hun skal ut på formiddagen den 28 og hjem ut på dagen den 30, og da så det ikke ut som om SKBU var spesielt gunstig!
:-p VC-10 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Feil på billettbestilling - www.sas.no | Startup | Reiseforum | 9 | 15-02-2011 21:02 |
Russisk innenriks S7 problem med billettbestilling | DCHalvorsen | Flyforum | 5 | 15-03-2010 17:21 |
Billettbestilling på http://www.united.com/ | VC-10 | Flyforum | 3 | 12-03-2008 22:40 |