![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
På et annet og noe mer ustabilt forum.(a.n) .. så hevdes det nå at
LH skal starte FRA-SEA fra S08 , betyr det at SK snart får frigjort 1 1/2 A343 ?.... eller er økningen i pax grunnlag slik k at det et pax nok for nabobydene FRA og CPH til SEA ? /G |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Det er mye som skjer i Seattle for tiden, i tillegg til Bio-Research blir Seattle mer og mer Web byen i USA. Baade Yahoo og Google bygger stort her med masse ansatte, vi har allerede verdens stoerste E commerce site (maalt i omsetning), og mere er paa vei.
Air France har allerede bestemt seg for aa oppgradere flighten fra A330 til 777 fra vaaren, den gaar saa det gaar saa det griner. I tillegg til LH (som jeg har hoert fra svaert mange hold, derav noen svaert serioese) er det snakk om en ny aktoer paa SEA-LHR og AF/DL er nevnt, men det ryktes ogsaa om Jomfruen! LH er saa vidt jeg har hoert i tillegg til PDX og YVR, de gaar begge bra. Det er vel en annen aarsak og det er Cargo, verdens stoerste eCommerce bedrift sender 99% ut med Air Cargo fra SEATAC, distrubusjons sentret ligger paa SEATAC. Hva dette betyr for SAS vet jeg ikke ennaa, de klarer seg bra saa langt, ser ikke at FRA - SEA vil spise mye av SAS sitt marked...jeg tror naa som SAS endelig har klart aa ansette en lokal Toppsjef, uten aa trekke udugelige ledere fra Skandinavia, er langt bedre rystet til aa selge 938/937....
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tja... SAS lever jo med både Air France, nwa og BA som konkurrenter til Europa - så en ny rute til FRA blir vel ikke så ille.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Where? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hislen Ole |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Vel - en uttallelse paa A.net er vel ikke akkurat det jeg vil kalle bekreftelse ... Det er godt mulig at det er riktig, men rutene er ennaa ikke lastet og nyheten er heller ikke sluppet av LH eller Port of Seattle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Good enough! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kanskje det blir LH neste gang...Spent på rutetidene.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL/GOT-FRA-SEA-FRA-BGO | Chriscross | TripReports | 10 | 07-12-2011 17:03 |
OSL-FRA-IAH-PHX-PAE-SEA-FRA-OSL + SMDII + Roadtrip Washington og omegn | LNv22 | TripReports | 19 | 12-08-2011 19:24 |
Sterling starter Bergen-Køben fra S08 | Utflyttet | Flyforum | 26 | 05-12-2007 19:51 |
God torsdagsmorgen fra SEA | FBU 4EVER | Flyforum | 14 | 06-04-2006 22:14 |