![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet og kopp kaffe nr 3. Diverse ærender på Kolbotn, i sentrum og på Majorstuen i dag…alle steder så skal Vinmonopolet besøkes:-) Pannekaker med nevø og niese i ettermiddag - fin torsdag ønskes alle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra Havet. Her er det alvorlig med kaffedrikking også. Straks ut i felten for å se over tilstanden på diverse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Sola.
Kjenner at avslutningen på ONS var fuktig. Blir litt rolige bevegelser fremover og på hjemreisen. Hente pakke på DHL når jeg kommer meg på hjemlige trakter. God helg FQTV
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Satser å at dagens mulige regn er unngjort før det blir en litt lengre løpetur i kveld. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra knausen. Ganske på etterskudd med mye som blant annet konfirmasjonen som er om en snau uke. Her fikk jeg trumfet gjennom 100% outsourcing så vi har fått booket hele favoritt-restauranten - men, det er jo alltid noe som må finjusteres.
I kveld er Fru Sud på middag så da er det ned på Grønland med arvingene på den nye favoritt shawarma-sjappa. Deilig med denne fantastiske byens ytterpunkter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Morn fra Sandefjord! Ny dag nye muligheter. Jobben kaller, men det er ikke akkurat full spiker fortiden. Så det blir en rolig dag. Litt taxivirksomhet etter jobb til fotball/crossfit med gutta i kveld. Lurer på om det blir ku(biff) til middag siden det ligger klart i kjøleskapet allerede. Satser på at regnet blir av det milde slaget og at kvelden kan brukes til noe fornuftig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Starter dagen med skivebom i Airportle, følger opp med litt boring hos tannlegen og etter det kan vel ting kun bli bedre? I det minste er togreisen til Drammen gratis de neste to ukene om ikke annet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Saft suse torsdag fra L14. I går ble det et glass vin etter at Storsmurfen aksepterte mine og elefantens argumenter om at snarveien til Kanariøyene definitivt går via Helsinki (såååå effektivt). Det var et sjokk. Det hadde riktignok blitt truet med både rødsnuter og rad 30 på GO langs veien. Men sååå...
#flyfinnair Kostet faktisk bare 3k mer enn SAS Plus (en vei) og 5k mer enn GO for 2 personer. Da i Finnair Business på A350. Da er så klart ikke overnatting, mat og drikke på HEL regnet inn men det kan man heller ikke gjøre siden dealen ikke lenger vil se så bra ut. Jau. Laaaaaang dag i dag. Skal krones med jobbmiddag. Jeg er fortsatt ikke frisk etter Hong Kong forkjølelsen fra 2,5 uker siden, så det blir tung dag. Men i morra bærer det ut på bursdagstur. Så alt er vel egentlig best. Ha en like best, eller bedre, torsdag
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 29-08-2024 at 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God torsdag fra gjemmekontoret.
Dagens store spørsmål, er om jeg skal levere bilen på verksted etter jobb i dag (da kan jeg sove lenger i morgen) eller før jobb i morgen (da slipper jeg å ta bussen hjem mens det regner og tordner). I det minste er verkstedtimen gratis (hasjtagg nybilgaranti). Snart helg, og så er det bare tre uker til ferle (hasjtagg danskebåten) Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra et legekontor i Vika. Effektiv morgen. Frisør unnagjort og nå en siste EU-kontroll av kroppen før avreise til SCL i morgen. Innom bortekontoret for et par møter blir det også før mer sosialt venter i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Foreløpig er det en ganske så fin dag her i dag, men Tor med hammeren har meldt sin ankomst ved lunchtider.
I dag starter vi må å bygge opp kjøkkenet igjen. Vi får hjelp av broren til kona og mannen til min søster til dette så vi skal få gjort mye i løpet av de neste dagene. Fra klokken 16.00 til 18.00 blir det imidlertid pause i arbeidet slik at vi kan få sett Astana - Brann på fjernsynet. Med normalt spill bra Brann bør mulighetene for avansement være gode. Forberedelsene virker også grundige og Brann har gjort det de kan for å stille best mulig rustet til kampen. Det har ikke alltid vært tilfelle tidligere. Som f. eks når de møtte Bodø/Glmit i 1978 og ikke var forberedt på nordnorsk vinter og de endte opp med å tape 8-1 i Bodø. https://www.ba.no/brann/brente-seg-p.../s/1-41-777796
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God torsdag fra Rondane. Ute blåser det, men ikke meldt noe Tor med Hammeren slik det er lenger sør. Får vel gå en liten tur etterhvert da jeg har fri. Nå begynner helgekjøret og kan ikke vente til søndagen kommer og man har sjekket ut helgefolket. Da er det foreløpig er det bare noen og 20 til middag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Hoi fra et kontor såvidt innenfor ring 2.
Skulle gjerne vært i Almaty i dag for å se Brann. De mest spennende stedene jeg har sett Brann er Grorud og La Coruna, så hadde vært gøy med kamp i Kasakhstan.. Men la gå. CL trekkes i kveld så da blir det vel fort å se om man kan få med seg en CL-kamp i Milano denne sesongen også når tidene kommer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra badstua .. Ja, det er varmt igjen. Men trøster meg med at det snart er helg og to uker fri.
Nå stirrer pelsbeistet på meg, så da er det vel tryggest å lystre .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus Vest,
En travel start på dagen her i prosjektet , ute er rimelig fuktig og mørkt som midtvinters. Ikke mye sommervær her over på en tid av året som normalt er den beste tiden. Vel dersom vinden ikke blir for sterk får jeg ta en tur ut med båten og trekke krabbeteiner i kveldinga. Ha en flott dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|