![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette systemet ble vel tatt i bruk i hvert fall noen steder allerede i fjor vinter, fikk selv en slik SMS på TOS i starten av februar i fjor. Kupongen funka selv på den lille sjappa i teltet på TOS, noe jeg ikke trodde da jeg først fikk beskjeden.
Et vesentlig bedre system enn da jeg måtte stå og vente på at Menzies skulle få trykket opp kuponger på OSL for over et år siden... Særlig for de som skal fly videre innnelands på kveldstid via OSL er systemet genialt etter hva jeg har observert. Er første flygning forsinka og de ikke vil rekke neste flight informerer kabinsjefen de berørte og sier de vil få SMS med hotell når vi lander. Enkelt og greit og null kø. Da jeg landa sist og tilsynelatende en del SK-pax ikke rakk et fly videre skrek de opp i bagasjehallen at de måtte stille seg i kø for å få kupong.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Widerøe har brukt iCoupon i allfall et år eller mer på de store flyplassene,
fikk en QR-kode på SMS på TRD her om dagen - de testa tydeligvis ut QR-kode på SMS isteden for scanning av boardingkort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Fordelen med boardingkortet er at alle har det allerede (om man ikke har kastet det da). Selskapet har ikke mobilnummer til alle pax så da må man fort til man manuelle rutiner for det separat.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hold boardingkortet unna sosiale medier. | Kanon | Småprat | 4 | 13-10-2015 17:46 |
Special Meal | OY-CIR | Småprat | 5 | 12-07-2014 16:09 |
Special meal - Thai Airways | tdb | Reiseforum | 26 | 17-04-2014 06:37 |
Radison Royal Hotel Moscow (the 7th building / Hotel Ukraine) | Fjordheim | Reiseforum | 1 | 10-12-2013 13:41 |
Vouchers fra CO | Someone | Flyforum | 8 | 15-02-2006 16:34 |