![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Ingen god morgen tråd enda? Her har en uansett kommet seg til kontoret de som jobber her er opptatt av at er hovedkontoret. Bør vel ikke skrive hva det symboliserer for oss andre…
Siden bussen brukte 30 min Lysaker-Skøyen uten å komme helt frem til holdeplassen og jeg hadde gate C7 fikk jeg ikke testet den nye loungen på min 999 Sas flight siden 2013. Fikk derimot testet Scandic for første fang siden 2012. Konkluderer med at de tar seg råd til mer varme på badet enn Stordalen. Frokosten var en skuffelse pga høye forventninger. Mulig det oppgraderes fra kl 07.00. Last edited by Chriscross; 19-12-2023 at 07:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fritirsdag fra hjem kjære hjem. Kaffe, nyheter og kanskje sove litt igjen før det blir noen julerelaterte innkjøp. Middag på Larsen på Majorstuen i ettermiddag. Nyt tirsdagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Relativt fullbooket, før jeg må prøve å rekke en grøtfest i barnehagen. Laptop bytte på jobb, så alltid spennende å se hva man får gjort.Dessuten skal årets siste podcast spilles inn. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 19-12-2023 at 08:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Her startet dagen litt vel tidlig da noen rundt 0430 kunne proklamere at han skulle leke litt i stua. Veto ble nedlagt, men lite mer søvn å finne for noen etter det. Nå blir det kaffe, og så skal man fikse litt på frisyren innimellom alt man skal gjøre på jobb
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God tirsdag fra Parkveien. To kontordager igjen - begynner å se lyset i tunellen nå. Siste sosiale innspurt i kveld med julemiddag på Bristol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Merkedag i går da den yngste hos oss ikke ville ha oss med på julefrokost på skolen. Erfaringsmessig er det bare kaos og lite kos, så det var helt ok å kunne droppe den. "Kos" i barnehager og skoler i det som skal være arbeidstid for voksne er rett og slett ikke koselig, bare stress. Hilsen grumpy old man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hepp fra bortekontoret.. Nydelig svømmetur i dag tidlig og nesten først på kontoret.
I dag var det speilglatt, og litt artig å se at selvmordskandidatene i høstmørket/tåken forter seg enda mer foran bilen i fotgjengerfeltene. Gjerne gi på litt siste biten så de er ekstra nærme før de hoier og skriker. Den gode nyheten er at jeg mister nok lappen når det smeller, den dårlige er at jeg besøker ikke på Sunnås. Glad vi har lært barna våret at tross rettighetene de har, så gjør bil innmari, innmari vondt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Linje 1 på vei mot bortekontoret. Vi snakker bortekontorering på høyt nivå i dag.
Ha en best en
![]() |
#9 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja .. Hele 22 Farehheiter i dag, og skulle noen være i tvil, er det ingenting ‘heit’ med disse .. Men pelsdotten synes det er storveis.
Ikke siste innspurt ennå, her skal det jobbes både i jul og romjul. Men satser på at det ikke blir altfor travelt. Juletreet er tent, det brenner i peisen og kaffen er varm. ‘Livet er ikke det værste man har’….. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Jåttå,
Da var en travel dag ferdig. Prosjektet presentert for ledelsen med fremdrifts plan for neste halvår. Det blir juleforberedelser resten av dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Forus. To rolige dager her på bruket går mot slutten. Klar for et par dager fri nå før helgen skal tilbringes på jobb. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag... | Fnate | Flyforum | 10 | 29-07-2014 18:20 |
God tirsdag | Someone | Flyforum | 22 | 08-12-2010 00:39 |
God tirsdag - god St. Hansaften | EB | Flyforum | 16 | 23-06-2009 23:11 |