![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vertshuset Røros. Snart klar for å gå opp til kontorplassen på Røros Hotell...hvor det er nok kaffe. Nok å gjøre i dag også før det blir middag med en kollega i kveld. Ha en fin onsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Solen skinner og både far og barn synes det er lenge til at barnehagen først åpner om 2 timer. Men da rekker vi både lage pannekaker og drikke litt kaffe i solen. Vurderer å legge inn en aldri så liten løpetur i lunsjen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra hybelen i Bergen. Kan melde om nydelig vær her og solen kom akkurat opp over åskammen. Her bærer det snart avsted til jobb. Blir bare halv dag i dag før kursen settes sørover mot Stavanger. Det skal bli godt med fri.
Ha en nydelig dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen.. Våken før 7 i dag (!). Skal en tur på kontoret og det var en skikkelig retro følelse å bli vekket av klokken igjen.
Også spesielt å våkne til en slik oljepris.. Nå blir det dyrt å drive Norge utover, nå må vi brette opp ermene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gooodmorgen her på den bedste tid af dagen, nemmerlig klokken Boeing 7:47m lad denne smukke maskine leve i al sin pragt så længe som muligt. og lad os så få flere bestillinger på 747-8I <3, Selv om dette nok er ønsketænkning :-(
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra prærien. Løpetur til fuglekvitter er hyggelig så droppet musikk i dag. Ser i speilet at det nok er best å la konemor øve litt med saksen i nærmeste fremtid. Innspurt på hjemmeskole denne uke.
Oljepris ja, godt jeg jobber med gass (og stikker hodet i sanden). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra jobben.
Begynte dagen med en aldri så liten gåtur. Mest fordi at Møller på Jessheim ligger så forbaska langt unna bussholdeplassen. Neste gang jeg skal ha meg bil, tror jeg det må bli Toyota, for de har sjappa si rett ved bussholdeplassen (sikkert en ok bil også). Men siden jeg har Skoda, så var det bare å gå, da (trommelyd.no). Krysser fingrene for Viking-Lottoen som vanlig. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Var en snartur hos "frisøren" i går, fikk ryddet litt i nakke og rundt ører. Resten holder seg til proffene er på jobb igjen fra neste uke av.
Fire timers møte i går fungerte utmerket å ta på verandaen, stekte såpass at jeg ble nødt til å flytte meg under markisen etterhvert. Sjeldent en utvikler trenger solkrem på jobb vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God morgen fra Oslo - blir vel en tur ut i dag og - selv om jeg kjenner at det ble nok øl i parken med litt avstand til et par venner i går. Men det forsvinner vel fort nok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord, i dag blir en 1/2 dag på hjemme kontoret og noen timer ute på landeveien - skal bare sjekke diesel prisen i dag, i det at oljen ligger rundt 20 Dollar fatet - det må jo slå ut litt på oss.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen. Nissan Leaf'n skal på EU kontroll om en time. Er det for mye det rust på bakre skiver eller går den rett gjennom. Forran byttet jeg skivene da de var opprustet, på en bil som "bare" er 4 år. Uansett er det bedre enn Toyota. Priusen er neste som skal på EU kontroll, milde måne for noe dritt. Måtte demontere halve bilen for å bytte støtdempere bak. På Corollaen jeg hadde, måtte bremsene luftes etter støtdemperbytte. På svigefars RAV4 sitter sikringene under rattstammen, den måtte derfor på verksted for å bytte sikring til nærlyset. Etter EU kontroll blir det å klargjøre for 4 dager på hytta fra i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Husker du å gjennomføre bremseprosedyren (full nødbrems) regelmessig? Elbiler kan jo kjøres nesten uten å bruke bremsene og derfor kan rustne bremseskiver være et problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser det på guggelmaps, men min buss stopper ikke der. Da må jeg innom Jessheim Stasjon og ha nesten en halvtimes connection.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Det er hjemmekontor i dag. Siden det spøker for sommerferie sjekket vi muligheten for å svinge ned til Seychellene igjen 10 dager i romjulen. FS skulle ha fra 293.000 til 1.200.000,-. Så det skal vi da ikke.
Jeg tror jeg tar meg et knekkebrød. Ha en fin en
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag herfra - hjemmekontor, kanskje utekontor?
Nå tror jeg naboen kjeder seg noe grusomt om dagen, sjelden sett så mye gressklipping, vanning, snekring, vedstabler som flyttes fra A til B tilbake til A osv.... Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Man får villa med eget basseng, Henriot og så mye sylteagurk man ønsker. Desverre greit utenfor vårt budsjett
![]()
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |