![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart ut på et walk&talk møte i sentrum før det blir hotellkontor på formiddagen. Ha en bra tirsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Tidlig på'an fra denne kanten også og snart klar for dyst på jobb. I dag som i går i regi av kommunens renholdsavdeling, så får vi satse på at det blir sånn noenlunde rent etter oss også. I ettermiddag blir det heller rolig tilstander, men det er greit det også, for resten av hverdags-uken inneholder minst 2 arbeidsdager til, men er man maks uheldig så får sjefen det for seg at jeg må jobbe i morgen også. Ha en fortreffelig en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Go mårnings fra Stavanger. Her ble det tidlig revelje kan man si. Snart frokost mye yngste jenta, så blir det lynvisitt innom gamlekontoret.
Utover det blir det en rolig dag. Ha en fin vinter-tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Hjemme med sykt barn, så da er barne TV fyrt opp. Litt hjemmekontorering får jeg vel også flette inn. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hey-ho fra Park Inn by Radisson Oslo Airport Hotel West!
Til tross for det krøkkete navnet, har oppholdet vært en positiv overraskelse. Nyoppusset rom, helt ok restaurant, tipp-topp frokost og et passe møblert trimrom. Dagen tilbringes på seminar, så idag finnes det noe som heter gratis lunch ![]() Strøken tirsdag til alle!
![]() |
#6 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God tirsdag fra Singapore, rimelig frisk i formen etter 17 timer og 3 minutter fra Los Angeles - en overraskende rute, vi fløy såvidt nord for Honolulu og fulgte samme breddegrad over hele Stillehavet, det var også natt hele veien - først 50 minutter før landing i Singapore ble det dagslys.
![]() |
#7 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra BKK.
Nettopp landet med QR. Ikke den avgangen som var tiltenkt fra DOH. Forsinket avgang fra HEL så mistet jeg det opprinnelige flyet videre. Kjekt å komme inn i terminalen så står det en kar der med navnet mitt på og sier "here is your new boarding pass" Så min A359 ble byttet til en A346. Er vel ikke mangen igjen av den(?) Uansett, det var en fin tur og nå er det jet-lag kurering pågang. Den taes i lobby baren ![]() God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Surt og kaldt ute, varmt inne, med nykvernet og traktet kaffe. Livet er ikke så ille. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ikke særlig god morgen. DY aksjen stuper og jeg sitter på nytt i midtsete på nevnte bolag og venter på 5.35 hjem fra Tenerife. Hadde midtsete ned også.
Fy flate som jeg hater dette. Reising suger virkelig intenst når man ikke har seng og business altså. Det er kort og godt umenneskelig. Uholdbart Arrrgghhhh.
![]() |
#10 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ![]() God morgen fra EU. Her skinner sola så saltingen på vegen glitrer, mens jeg venter iherdig på lunsj, og påfløgende intern auditering. Ingen ting får opp produktiviteten som lovnaden om å kjøre intern auditering på f.eks dokumentasjon. Produktivitet opp 200% den siste uka. Virker som at de fleste ikke slipper taket på skippertakteknikken, selv etter endt skolegang.
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ay caramba. Atlanta er i panikkmodus fordi den varslede snestormen, senere omdøpt til isstormen, nå omdøpt til duskregmet ned frisk bris ikke har slått til. Men for sent å åpne skoler og offentlige kontorer igjen nå. Men problemfri rushtrafikk for de som likevel må møte opp som vanlig. TV-stasjonene har likevel ikke gitt opp - man må jo holde på seerne.
Grei øvelse er det uansett og godt å se at man har lært av Snowmageddeon fra noen år siden. Men bælkaldt blir det de neste dagene uansett, så får bare håpe veiene tørker opp før det glir under null. Jeg har uansett fri i dag og ingen planer om store eventyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag | EB | Flyforum | 8 | 06-12-2017 01:25 |
Glad tirsdag:-) | EB | Flyforum | 20 | 25-07-2017 20:11 |
Glad tirsdag:-) | EB | Flyforum | 8 | 23-05-2017 16:21 |
Glad november - glad tirsdag! | EB | Flyforum | 11 | 01-11-2016 21:09 |