![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Det står fri i kalenderen men dagen er teppelagt med ærender/oppgaver frem til middag og teater på Jessheim i kveld. Enn så lenge ikke snekaoset avisene har varslet…men jeg kan godt la bilen stå…middagen blir bedre av det:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra godstolen med fyr på peisen og Anne Grethe Preus som synger at himmelen faller ned, og jeg funderer over om en 20-åring i dag vet hva korrekturlakk er. Hjemmkontoret er forsåvidt igang her. Må ut å kjøre i ettermiddag , så håper det bare er byen og ikke bygda som tvinges i kne av snøen.
Noen som forresten har et sted å anbefale for ca 9 personer for å spise jobbmiddag i Oslo. Viktig at det ikke er ekstragavant. Gjerne med chambre separee. Brasserie France er dessverre fullbooket. Last edited by Chriscross; 02-11-2023 at 07:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad stasjon. Det selges boller her og L1 er i rute. Snø eller ikke. Gin kveld med jobb etterpå. Så bør bli bra. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Definitivt hjemmekontordag i dag, da jeg har lite tiltro til buss og tog i dårlig vær. Mistenker at man snart må fyre litt i peisen, selv om jeg dessverre ikke ser den fra kontoret mitt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Good morgen fra bortekontoret. Herlig politisk diskusjon med den arabiske Bolt-sjåføren i dag. Skremmende hvordan norsk presse til tider presenterer det forferdelig som skjer i Gaza as we speak.
I dag er det jaggu fest på kontoret og jeg hører det klirrer av edle druer i byssa :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jeg sendte nettopp en gjeng kolleger til Hos Thea, men de har jo ikek Chambre Separee. Det har vel Annen ETage som jo er bra, uten å være ekstravagant?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Brasserie Blanche er jo et meget godt alternativ med god mat og stemning. Du har jo også den private deilige hemsen der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Scandic Kødbyen. Om enn et åpenbart storbyfamiliepakkehotell så synes jeg det har vært overraskende bra. Fin liten bar, bra lobby der folk også kan drive aktiviteter, deilig seng, kaffemaskin, kjøleskap og god frokost. Kan anbefales. Gangavstand til både Fisketorvet, Tivoli og strøget.
Nå bærer det snart videre. Neste natt på Sdr. Bjerts Kro og så kurs i Kolding i kveld. Ha en best dag!!!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra Mallory Court Hotel i Leamington Spa. Planen var å fly hjem via AMS i kveld, men der er det tydeligvis ruskevær. Så nå blir det litt endring i planene. Hjem med Brussels Airlines, får krysse fingrene for at det funker. Ferdig med møter om et par timer, så satser på at jeg rekker en tur innom The National Motorcycle Museum i Birmingham.
Scandic Kødbyen har også blitt min nye Køben-favoritt etter at Royal stort sett priser seg over både mitt og bolagets budsjett. Ha en strålende torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Jåttå,
En god dag i prosjektet , det begynner å dra seg til med arbeid før jul. Mye som skal ferdigstilles . I kveld er det tid for møte i kommunestyret. Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen. Nok en dag med hoodie og ekstra genser under. Pelsdotten stortrives, dog.
Bensinen har såvidt krøpet under 2.50 .. men går oljeprisen mer opp, er det vel like før det snur. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 27-06-2023 12:36 |
Glad lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 8 | 06-08-2022 11:00 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 9 | 26-11-2019 14:19 |
Glad lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 9 | 23-11-2019 16:34 |