![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart klar for en økt på Bryggekontoret - før ettermiddagen tilbringes ute hos kunder. Satser også på at jeg rekker en treningsøkt før kvelden. Ha en flott tirsdag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo. Snart avgårde med SAS til vestlandet. Han en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra rød ruter. Blir slabbedaskavgang til bgo i dag. Hjem igjen til egen seng i ettermiddag.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Østerås!
Fri både idag og i morgen, så det blir garantert utekontor. Satser på bållukt av jakka i allerede god tid før lunch. Forfriskende tirsdag ønskes ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra en av Ruters blå. -6 i denne delen av byen. Byttet iPhone fra 5 til 7 i går og merker fingrene ikke er helt vant til nytt format. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra dumpa på Berger
7 blå på morgenkvisten oppe i dalen. Men føltes helt greit. Solen skinner og satser på at den varmer opp litt mer. I ettermiddag blir det å besøke Airbridge sin frakter på Gardermoen sammen med en del andre i bransjen. Viktig at en aldri lar en mulighet for å klappe fly gå fra seg ![]() Frem til avreise blir det å forsøke å komme ajour på en del saker som henger litt. Så satser på arbeidsro og god fart. Ellers er det spennende å lese hva som skrives i lokal pressen i Finnmark om nye prosjekter med å fly krabber og annen sjømat til Gardermoen. Håper en del av det slår til og at vi snart har gleden av å se et gult fly i Lakselv. Ønsker alle en trivelig dag! S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hallais fra Beijing. Ankommet for noen timer siden med SK bak i bussen. Upgrade bid feilet og forsøk på loungeupgrade og gateupgrade feilet også. Var 100% belegg i biz og plus. Setene ved siden av meg bak i bussen var derimot tomme hele turen, det hjalp litt på opplevelsen.
I Beijing er det sol fra grå himmel og ca 200m sikt fra 20. etage. Men ingen som har ymtet frempå om datokjøring og økning av bompengesatsene. God tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Groggy morgen fra Mosjøen. Da var man på plass etter halvannet døgn uten søvn. Grompf.
Turen gikk smertefritt, og fikk meg litt tid på OSL også. Vanvittige endringer siden sist jeg var der. Men nå: Ukemøte og mer kaffe .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Trallabom fra Lillestrøm.
Hårfint bedre i formen i dag, men øynene renner fremdeles som besatt. Så da blir det hjemmekontor. Kan jo f.eks lage litt reiseregninger. Jepp. Det kan jeg gjøre. Evt la fantasien gå amok, i mangel på annen stimuli. Ett eller annet. Ha en grisefin dag
![]() |
#10 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Immun som jeg er mot jetleg så var var bussen nesten kommet til jobb før vekkeklokken ringte. Håper den ikke plaget naboene for mye. Ellers god dag fra tiggerstaden med et vær som gjør at jeg savner solbrillene. Været ber jo om at man tar seg en tur ut i kulden og myser på solen. Ha en god en alle som ikke forlater hjemmet uten solbriller med i standard oppakning.
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God en fra Snillfjord!
![]() Skyet opphold og behagelige 4+ for øyeblikket og ikke mye å si på det. Lunsj står på tapetet etter hvert, noe hjemmebakt brød kan være tingen. Er ellers overveldet over mengden post i kassen. Hele 1 stk 4-siders reklame for bunnpris hadde de klart å presse ned i kassen. Men de 250-300 meterne med trim var vel verdt det. Lillesøster fyller 15 i dag og kan vel ikke kalles lita lenger. Gave må vel i hus, så mulig det blir en runde på Amfi-senteret i morgen for min del. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Jeg sover imidlertid kun på fly når jeg har vært 36 timer på jobb med deportees i Afrika eller flyr PrivatAir. Sånn for det meste ihvertfall. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag | EB | Flyforum | 8 | 06-12-2017 01:25 |
Glad tirsdag:-) | EB | Flyforum | 20 | 25-07-2017 20:11 |
Glad tirsdag:-) | EB | Flyforum | 8 | 23-05-2017 16:21 |