![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kjære forumister!
Hva tenker dere er minimum transfer tid i Atlanta i desember? (Ved vanlig operasjon, vet godt om snøstormer som forekommer og da står alt. Flyr KLM+Delta fra Stavanger via AMS ALT til FLL. Burde 3,5 timer holde eller burde vi satse på 6 timer? Takk på forhånd! Edit: Har AMS sånn at man kan ta immigration der? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Når vår lokale helt kommer på så får du endelig svar, men 3,5 time bør holde med mindre det er snøstorm eller annen type storm.
Har ikke vært på ATL, men det er vel få steder hvor 3,5 timer er i minste laget.
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Venter på MOW, han vet det 100% sikkert ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Har du vært i USA tidligere med det samme passet ditt og har ESTA i orden? Da kan du bruke APM som går veldig kjapt. Desember 2015 brukte jeg ca 30 minutter fra flyet landet til jeg var ute. 21.april i år brukte jeg ca 5 min fra jeg gikk ut av flyet til jeg var igjennom immigration, ble tross alt ny rekord for meg selv om jeg ble stoppet i tollen og måtte igjennom Customs og Agriculture inspeksjon (første gang jeg ble tatt inn til tollen).
Etter du har hentet kofferten, så er det bagdrop etter tollen, ny sikkerhetskontroll, så er du inne i avgangshallen igjen. Har hatt ATL som entry of port 18 ganger, så jeg ville gått for 3,5t. Når lander flyet i ATL?
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
3.5t holder i bøtter og spann.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Min erfaring fra LAX nå i vår er at APM er en vits. For det første tok det nærmere 10 forsøk før maskinen klarte å lese både datoer og navn riktig, i tillegg til litt knoting med fingeravtrykkene. Deretter var det lang kø for utspørring, og spørsmålene var etter det jeg kunne bedømme de samme som alltid. Antagelig ville det gått raskere å stille seg i den vanlige køen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Scanflyer Silver
|
![]() Quote:
Upcoming flights: Tja.. Last edited by akira; 11-07-2016 at 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Transfer i Zurich, og om flyplassen | LN-SEK | Reiseforum | 86 | 11-04-2025 18:24 |
Transfer i Dubai (og annet om flyplassen) | ValdaIsaksson | Reiseforum | 29 | 11-10-2023 08:19 |
Om flyplassen, transfer m.v. i Chicago | onkelskrue | Reiseforum | 72 | 04-03-2019 17:13 |
Om flyplassen og transfer i Warszawa | MD87 | Reiseforum | 7 | 27-05-2018 23:23 |
Om flyplassen i Roma (transfer, lounger etc) | SQ 777 | Reiseforum | 0 | 24-07-2017 16:31 |