![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Tananger
Her er det strålende sol, og 2-sifret antall grader. I følge Yr skal det bli 20 grader i byen i dag ![]() Og dit skal man i kveld for å le av en overvektig meksikaner som bor i USA. Men før alt dette så blir det å leke med noe diesel, og et instrument som ikke ville oppføre seg i går. Ha en fin fredag, og helg, forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sol og fint ute i Mosjøen også, men litt mer tåkete her inne ... Etter en aften på Fru Haugan med utstakt konsum av humlesmudi, er ikke formen den beste ...
Men det går seg nok til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Her man i full gang med masseproduksjon av paier. To til min brors bryllupsførfest i kveld også en til barnevaktene. Hvilket også betyr det må ryddes litt før svigers dukker opp.
En tur til Strøm-Larsen står også på agendaen. Og da må jeg jo innom Kaffegutta og polet også. Forsøkte meg på og kjøpe kjøtt på Kiwi her om dagen. Vel, det endte med en klage til leverandøren deres som jeg nå venter på svar på. For det var faktisk nærmest uspiselig. 288 av 360 gram måtte kasten. Vel, ha en fin dag, med gode råvarer |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Regn og atter regn her i midtre deler av Norge, men TV 2 sier at det skal avta utpå dagen, vel..de har truffet tidligere så kanskje et håp om opphold utpå dagen i det minste. ![]() Kom i mål med enda en FR24-flight i går. Den heldige var SK925 CPH-IAD med OY-KBD som landet 14.58 lokal tid/20.58 norsk tid om jeg husker rett. Dermed er 3 flyvninger og ca 23 timer og 16 minutter nøyaktig unnagjort denne uka. Ha en strålende fredag rundt om i verdens hjørner!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra Kokstad i Bergen. Her er det rolig og fredelig i dag, og det er for det meste arbeid med månedsavslutning det går i. Avreise til Aberdeen på helgetur i ettermiddag, noe som nok blir livlig.
Ha en fin ukeavslutning! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God fredag fra Trondheim
Her er dagen godt igang-fullt kjør med kollisjonsskader. Opphavet henter barn i barnehagen og lager middag = far kan slappe litt av. Kjenner gårdagens middag med kolleger, men som den godeste Dr.MOW sier ; det går seg nok til ![]() ![]() Ha en strålende fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God dag fra Kongens by på selveste nasjonaldagen. Har nettopp inntatt en middelmådig frokost på Radisson Blu Royal. Men var hvertfall heldig med rommet denne gangen, stort hjørnerom med ditto bad. Etter litt møtevirksomhet på dagtid i går ble det en tur ut på byen. Distortion 2015 går av stabelen i Køben om dagen, og Vesterbro så nesten ut som en krigssone. Dette er en gratisfestival som holdes ute i gatene. Kanskje litt som morgendagens Musikkfest i Oslo, men større omfang og smalere musikk. Men sikkert morsomt for ungdommen
![]() Ha en aldeles fortreffelig helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Solen skinner og det hjelper på humøret. Oppdaget at meny hadde "fersk" hvalkjøtt i fiskedisken også, så da blir det hval en eller annen gang i helgen.
Ha en fin fortsatt fin dag.
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Grompfemorgen fra Lillestrøm. Hjemmekontor og uggen form. Kjipt siden jeg skal til Junaiten imorra. On the up-side, så fikk jeg skikkelig kul velkomstgave fra Hilton i dag. Nytt kort, og kortstokk med en helt hefte med ulike kortspill. Det er jo en artig form for å kompensere manglende minibar på hotellene. ![]() ![]() Nå, ut og fange lunch. Tadaaaa
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
da var det snart helg gitt! Kjerringa er på hyttetur, så da blir det til at han far må være barnevakt denne helga! ![]() Blir vel en kjapp tur innom Glassmagasinet på vei hjem for noe rødt tipper jeg. Kjenner det skal bli godt å senke seg ned i sofaen i kveld med et glass eller to etter en lang uke! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra SAS-fugl på vei ut Oslofjorden. Flighten tar ikke mye mer tid enn bussen til jobb. Der har det vært et hattefokk uten like i det siste så det blir greit med litt oppdagelsesferd nå. Skal til relativt siviliserte strøk så jeg får ta det meste på sparket.
Ha en god en alle som skal ut på nye eventyr.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 05-06-2015 at 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Newcomer
|
![]()
Gabriel Iglesias er utrolig bra, kos deg, og god helg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God aften fra kantina til SAS på EWR.
Nettopp vært igjennom en humpetur fra LAS, innledet med st de nektet meg å sjekke inn bagasje gratis, og det med en SAS Plus billett i B-klasse og EBD-kort.. Skulle ha 300$ for bagasje. Ringte SAS som bekreftet at jeg hadde rett, men supervisor til UA ville kun forholde seg til hva som sto på hans dataskjerm, og blånektet. Enden på visa var at jeg måtte betale, men at SAS skulle refundere meg og de beklaget så mye UA sin oppførsel. Måtte UA-gjengen brenne e visst sted.. Ble så forbanna at jeg ASAP kansellerte en reise med dem i Sept fra TRD-LAS i Bus/First, og la inn supervisorens navn som årsak til kanselleringen. var skikkelig godstemning en stund kan du si... Men nå er det hjem et par dager, så BGO, OSL og EWR igjen i løpet av de neste par ukene.. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Browncoat
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|