![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Oslo nord har pluss 7 grader og en vind som uler langs husveggen. Følger bare med streiken i Norwegian - ser ut som Finnland er med også.
Blir en flott fotodag også. Ha en god kvinnedag også ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Grynt fra Sola!
![]() Kjenner at jeg svært gjerne skulle ha hold meg i sengen. Men sånn er det nå bare, det er ikke alltid at det lar seg gjøre. På jobb må man, og sånn er det bare. Det er grått og vått ute, men ellers mildt og vindstille.- Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
Up in the air ✈
|
![]()
God morgen fra Sarajevo
![]() Koselig liten by. Det å se skuddhull i så mange bygninger får en til å tenke... Jaja....herlige og høflige folk er det nå ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra et av ÖBBs togsett mellom Innsbruck og Zürich HB. Gikk nettopp på toget i Langen og etterhvert skal vi ende opp på ZRH, hvor SAS skal fly oss tilbake til OSL etter noen flotte dager i Lech. Tydeligvis er ikke østerriks og sveitsisk jernbane helt integrert da konduktøren foreløpig kun ville selge meg en billett til den sveitsiske grensen, og vil de komme og selge meg en ny billett når vi er inne i Sveits. Ikke helt effektivt, men dem om det.
Blir en ekstra tur til OSL i kveld, da de gamle kommer med et senere fly og har lovet hente dem. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God søndags formiddag!
![]() Her er det skyet opphold og temperatur på plussiden. På fly-fronten er det voldsomt med oversjøisk aktivitet. 3 har passert og venter på ytterligere 6-7 stk. ![]() Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Det var da en særdeles kronglete rute med 7 flighter for den turen.
God søndag fra tiggerstaden. Har selv akkurat fått et gjennombrudd med en teknisk utfordring for et privat prosjekt som jeg har surret på i lengre tid. Det var veldig enkelt når jeg først kastet meg uti med begge føttene. Det ble ikke helt som jeg hadde planlagt, men nye muligheter åpnet seg. Nå er det bare igjen noen formaliteter og mye innlegging av data før lansering, men ingen flere showstoppere. ![]() Ha en god en alle som har planer med det de gjør.
![]() |
#7 | |
Up in the air ✈
|
![]() Quote:
![]() Blir spennende når den tid kommer etter at jeg har blåst bort alle poengene på kontoen. (og de er det et par av) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |