![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Trondheim er mørk med en temperatur på -1 grad
Blir vel en lang dags ferd mot natt idag også, overtid på programmet.... Nå er det derimot tid for dagens første kaffekopp ![]() ![]() Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Prærien. De første mailene er allerede sendt, så da blir det litt te og forum. Amputert dag, da jeg begynner ferien etter lunsj. Først et hopp til FRA, før en hval skal ta oss videre til SIN i kveld. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 21-01-2015 at 07:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Litt mere snø - minus 2 i Oslo nord - disse bøndene som skal holde vei og fortau rene for snø - hvor er dere blitt av ?? Er dere ikke ferdig fjøset enda
![]() God tur og god ferie Espen ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Her er det ikke noe snø (jippi!), og ca 3°C. Litt småkjølig å gå til jobb, men ull innerst hjelper det ![]() Her vil dagen gå til å sitte foran denne pcen og knote litt i forskjellige programmer, som Excel og Word. Ikke det kjekkeste jeg vet, men en del av jobben ![]() Pakke på vei med nytt kommunikasjonsmiddel, satser på å ha den operativ ved helgens utflukt til et flatt land med windowshopping ![]() Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God morgen fra SVG, bound for YVR via LHR. Blir artig å prøve AC i C på high-density 777. Fikk 1A og BN1 på begge flighten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mornings fra Snillfjord!
![]() Overskyet, skumt og -2 akkurat nå. Frokosten er i emning sammen med kopp sjokolade på morgenkvisten, slår ikke feil det. Venter på SU111 som skal krype over her om 15 minutter er jeg heldig. Blir nok noe amputert ''spotting'' i dag da bilen skal forvises på EU-kontroll klokken 12, må vel til det så da får selv fly komme i annen rekke i dag. ![]() ![]() ![]() Ønsker alle lavt og høytflyvende forumister og #avgeeks en topp dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Stavanger, Slakk morgen, men det må til. Kjenner det blir en stor kopp varm drikke før man setter igang med dagens arbeid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mårnings fra et slapsete Sørland.
Etter å ha fått 10 cm snø, slo været om og regnet kom. Så nå har vi 5 cm slaps. Og i løpet av dagen skal det fryse på så i løpet av kvelden har vi nok 5 cm is. Hurramegrundt! Enda glad for at de melder 5-6 plussgrader i hele neste uke. Det får da holde med en uke vinter, mener nå jeg. Ellers var jeg på post i butikk i går og hentet en harddisk til en Xbox360 til junior som han trengte for å kunne spille et spill som heter The Crew (bilspill) som ikke ville virke med mindre man hadde en ekstra harddisk i maskineriet. Den ble behørig innstallert og funnet av systemet. Men tror dere The Crew ville la seg feste på denne harddisken. Hå neida. Skulle noen av dere glupe hoder der ute ha noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få dette til, send meg gjerne en PM. Litt synd med 900 kr rett i dass..... Vel vel. Får kanskje begynne å tenke på å komme i gang med å gjøre litt jobb også i dag. Good day... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God tur Someone! Fin tid å være i Asia på
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God dag fra Forus,
Sol og vindstille her over i sørvest , som BSSW skriver har vi noen få plussgrader idag. Medlidenhet sendes de som sliter med snø(eller var det sne?) østpå idag. Halve arbeidsdagen har gått med til ukas prosjektmøte , resten av dagen går med til rapportskriving. Deretter hjem og indretjeneste som venter. Ha en fortsatt fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |