![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det må jo vere alt for få hoteller i stavanger da prisene er helt ville radisson BLU skulle de ha 3500 kr pr natt og det er vel ikke et engangstillfelle heller.
Er det planlagt noen nye hoteller her? eller er det bare Radisson som ligger kunsig høyt i pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
https://www.nordicchoicehotels.no/co...per-enkeltrom/
499,- natten på Comfort Hotel Square, har bodd der selv om det er helt greit.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Med dato hadde det nok vært litt enklere å hjelpe...
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 31-01-2014 at 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Er generelt for lite hotellerom her i byen ja.
Mange oljereisende som pendler gjør at det spesielt i ukedagene kan være dyrt. Forrige plass jeg jobbet hendte det at de måtte booke besøkende inn så langt borte som Ålgård. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Hotellsituasjonen har vel aldri stått spesielt høyt på den politiske dagsordenen har jeg inntrykk av (dog får vel avisene flere klikk ved å skrive om ferjer, kommunesammenslåing osv. som ikke bare angår folk utenbysfra). Men noe bygges det da i hvertfall - hotellet Robertaas refererer til er vel knappe 2 år gammelt tror jeg, og det som er under bygging ved oljemesseområdet begynner å ta form. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det kommer flere hoteller etterhvert. Nytt flyplass-hotell er under oppføring på Sola. I tillegg til at Stordalen planlegger et nytt konferansehotell på Forus.
Men ja. Tirsdager og onsdager er nok de dagene som er travleste så vidt jeg har skjønt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har hørt om folk som booker rom i Stavanger hver uke mandag-torsdag, fordi de kanskje skal ned en tur, blir det ikke noe av så bare avbestiller de.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hørte fra en kollega som har jobberfaring fra hoteller i Stavanger at mange ikke avbestiller en gang, de "gir rommet videre" til andre kollegaer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
Er ofte der nede, og det er ett mareritt egentlig. Bruker dessverre å ende opp på Park Inn. Hotell preget av vedlikeholdsmangel, dårlig renhold, støvete, slitt og kjip frokost. Styr unna. Har forresten opplevd dårlig renhold på Thon Hotell Maritim også, så dårlig at jeg fikk gratis oppgradering (og rom?) neste opphold. Skjønner ikke at dette å støvsuge og vaske rom skal være så vanskelig i Hotell Norge, feil plass å spare.... Last edited by Tjab; 31-01-2014 at 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
Et alternativ er hotell i Sandnes. Velger du et hotell i sentrum (f.eks. Quality Hotel Residence eller Gamlaværket) er det kort vei til togstasjonen. 8 minutter med tog til Jåttåvågen og 16 minutter med tog til Stavanger sentrum.
Til Forus blir det bil/buss og det tar ikke lenger tid enn fra Stavanger sentrum. Men utelivet er nok noe bedre i Stavanger:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Er en del i Stavanger, og dessverre har vi firmaavtale med Thon Hotels. Thon Maritim er elendig. Foretrekker Victoria når det er tilgjengelige rom der. Men de to siste gangene jeg har vært i Stavanger har jeg bodd på det nye Rica Airport Hotel. Nye fresche rom, bra frokost med omlett-kokk, kan absolutt anbefales. Men må ta flybussen eller taxi om man skal på bytur. Men når rommene koster halvparten av det de skal ha på Atlantic, kan man jo koste på seg en ekstra taxi-tur...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sitter og (re)vurderer hotellbooking ifm. en Stavanger-tur neste helg.
Er booket på Comfort Hotel Stavanger for en drøy 500-lapp, men sitter og har veldig lyst til å booke Clarion Hotel Stavanger (fordi det er det eneste hotellet jeg har bodd på i Stavanger noensinne, og likte det),men de skal ha såvidt over tusenlappen. Evt. så ser jeg at Radisson skal ha 795 kroner på Atlantic. Der kan jeg få brukt gullkortet mitt, men innbiller meg at hotellet er "gammelt og slitt". Royal kan jeg få for litt under tusenlappen, og jeg leser andre steder at det skal være relativt nyoppusset. Noen synspunkter her? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Kjenner ikke til Stordalen-hotellene i Stavanger, men Royal for under 1.000-lappen høres ut som en grei deal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Atlantic er stusselig. Synes Royal har blitt bra etter oppussingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hotell i Stavanger | myggen | Reiseforum | 8 | 12-06-2012 12:46 |
Stavanger-London-Ottawa-St.John's-Halifax-London-Stavanger (Air Canada) | zico77 | TripReports | 6 | 26-03-2012 15:05 |
Hilton vurderer å bygge hotell i Stavanger | Twin Otter | Reiseforum | 1 | 02-12-2011 09:42 |
Hotell i Stavanger | FlightDeck | Reiseforum | 5 | 29-03-2008 15:58 |