![]() |
|
![]() |
#1 |
EBD
Join Date: Feb 2014
Location: Kristiansand / Oslo
Posts: 991
|
![]()
Flyr normalt rundt i rad 8-12 i SAS, i dag har jeg dog gleden av å sitte langt bak hos DY.
Første som slo meg var at det føltes mye trangere enn jeg er vant til. Kikket på SeatGuru og ser at DY har pitch på 30 mens SK har 30-32 på min "vanlige" rute i dag. Ser nesten ut på kartet som det er mer plass mellom setene foran enn bak hos SK, kan det stemme? Hvor går skillet? Varierer dette fra fly til fly? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bonusjeger
Join Date: Apr 2012
Location: Oslo
Posts: 788
|
![]()
Dette er veldig individuelt på flytyper. Gjør du et søk i reiseforumet, husker jeg at dette har vært oppe tidligere, hvor ganske nøyaktig informasjon har blitt delt (side/rad/pitch/flytype).
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LN-NOC pitch for forskjellige seterader | sail4fun | Flyforum | 10 | 20-09-2009 23:39 |
Pitch på Thomas Cook 321 | gustavf | Reiseforum | 14 | 21-10-2008 19:13 |
Hvor langt holder du ut 31" pitch i en 737 | sail4fun | Flyforum | 28 | 05-06-2008 21:22 |
Condor & pitch | Blubird | Flyforum | 7 | 06-01-2008 23:31 |
Pitch langdistanse | LN-FOC | Flyforum | 3 | 02-05-2005 18:37 |