![]() |
|
![]() |
#1 |
Joker
|
![]()
God morgen... Her har det blitt lite søvn, må brått til London for å ordne med en leilighet. Passet egentlig særs dårlig siden jeg drar til Nairobi imorgen kveld og det fremdeles er løse tråder.
Jaja, godt jeg synes det (stort sett) er morro. Lag en bra dag, jeg skal også prøve! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Morgen fra Trondheim.
Tilbake til hverdagen og jobb. Bra det ikke er såå lenge til neste tur. Ha en flotters mandag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Morn, ser ut som at styrkingen av Sas Plus så langt vil si at frokosten er fjernet Bgo-svg. Ser ikke hvordan de skal rekke å servere denne etter avgang... Satser på tidlig retur i ettermiddag.
Edit: De rakk og dele ut den gamle frokostposen:-) Last edited by Chriscross; 31-03-2014 at 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Ut i skogen for dagens økt. Passer bra det dukker opp en trainee under meg i dag da det ikke skader å få avlastet noen arbeidsoppgaver. Sameiemøte i kveld, regner med det er de vanlige møteplagerene som dukker opp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - litt grått og har 4 + grader.
![]() Ha en god dag i sola ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
Guud maurning fra Tananger
Det er noen som har bommet mellom OSL og SVG, tåka ligger og vi har en sikt på 150-200m, ca 3°C er det også. Ingen ting på planen so far, så det blir å slappe av med en god bok når man kommer hjem i dag. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mårnings fra det Sørlandske!
Ingen tåke her, men derimot blå himmel og sol. Fint med litt vårstemning. Det skytes knopper på trær og busker allerede, så våren kommer nok tidlig i år. Blir full kontoruke her, og jobbehelg i tillegg. Men så er det jo ikke mer enn en uke igjen til 2 ukers ferie starter. Så da skal man nok overleve... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra tiggerstaden. Overgang til sommertid gikk greit på reise, men da jeg kom hjem sent søndag kveld tenkte jeg selvsagt ikke på å stille vekkeklokka.
![]() Ha en god en alle som fortsatt er på vinterstid.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Her er tåken i ferd med å lette. Den var rimelig kjølig på morgenkvisten hjemme i Tananger. Minus 2 grader er ikke mye å rope hurra for på denne årstiden her ute ved kysten. Tidlig på året er den og , dette fenomenet hører hjemme til mai/juni. Vel dagen går unna her i Prosjektet. Satser på mindre tåke i morgen for ukas tur over til ABZ. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Desto mer strålende her (veldig) vestpå. Solen skinner og termometeret er på fart mot 20 grader. Observerer med glede Stavanger-Houston, men registrerer at rutetabellen passer dårlig for oss som regelmessig 'pendler' mellom Atlanta og Mosjøen. Velvel - får følge med på radaren. Den kommer nok over meg fra tid til annen.
Nå blir det en arbeidsdag før kursen settes mot 'downtown' og konsert med Steve Hackett (Genesis Revisited) i Atlanta Symphony Hall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
God aften!
I går kveld hørte vi her på bjerget langt vest et kraftig smell. Det finnes ingen rapporter om jordskjelv... Var det overlydsfart på noe over oss kl 20:45 søndag kveld mon tro? Skal vel ikke skje men gudene vet hva som surrer i lufta nå for tiden.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |
God mandag morgen | Farmer | Flyforum | 9 | 15-08-2005 11:40 |