![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei, hadde tid til overs på jobb så laget disse to
![]() Kunne dette vært noe for Norwegian tror dere? ![]() Norwegian737-800holmenkollen by Marius Grøndahl, on Flickr ![]() Norwegian737-800lofoten by Marius Grøndahl, on Flickr |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flysitter
|
![]()
dette syntes jeg var stilig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tøft :-)
Me like |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Faktisk veldig godt forslag. Hvorfor ikke promotere Norge/Skandinavia heller på en slik måte, på hva en kan se og oppleve.
Bedre det enn en svenske/danske/finne på halen, mens resten av flyet er dysset ned med norwegian.com-stickers..
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dreamlineren burde kommet i dette med et slogan på "Visit the Dream"...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
WOW sier jeg bare.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lurker
|
![]()
De eneste forandringene jeg ville gjort var å endre fonten noe, samt fjerne skyen på toppen av halen.
Ellers er forslagene dine fantastisk, og bedre enn dagens livery. Absolutt noe for 788erne som kommer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Herlig
![]() Konseptet minner litt om en Hercules tilhørende Royal Jordanian Air Force jeg så på EIN for noen år siden, så enda bedre ut i virkeligheten! http://www.airlinerphotos.com/main.p...l/346.jpg.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
MYE penere enn dagens livery! Er Norwegian åpen for slike forslag?
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er rigtigt flot...vis ikke DY siger OK til det så lav et til SAS med motiver fra
DK: Tivoli SE: skærgården NO: Sognefjord eller lignende Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hver sin smak. Syntes det så helt nedsnødd ut. Manglet deicing på en måte..
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
et spm, jeg hadde hørt engang at masse farge på livery har med å gjøre med vekta på flyet og driftsoft brukt
er jeg helt gærn eller tar jeg riktig ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Veldig hyggelig med så mange flotte tilbakemeldinger. Til bacardi så er jeg enig med at hvis jeg skulle gjort noe mer så ville jeg sett på font og toppen av halen, er bare det at jeg hvis jeg først begynner sånn kan jeg bli sittende i timesvis
![]() Ser at noen kaller de hvite for en sky, noen snø, andre ser siluetten av en fjord eller dal! Det var også litt av ideen! Siden det har vært så bra respons her tar jeg meg friheten til å poste facebook linken til albumet ![]() https://www.facebook.com/media/set/?...0243852&type=1 Kanskje Bjørn Kjos får se det en gang! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig, veldig bra forslag. Jeg liker egentlig konseptet med halehelter, men kommunikasjonsmessig synes jeg det er litt rart med Norwegian.no og helter fra andre land. Jeg har slett ikke noe mot promotering av skandinaviske helter, det synes jeg er flott, men når flyselskapet heter Norwegian og heltene er svenske og danske, synes jeg det har blitt litt snodig. Det blir litt som å opprette et flyselskap som heter "Spanish" og ha portugisiske halehelter på flyene.
Nok om det. En endring i halehelt-konseptet er kanskje ikke dumt, og markedsføring av naturen er fin erstatter. Det hadde kanskje vært en idé med et tydeligere landmerke som strekker seg litt høyere opp på halen + at skyen på toppen ble kuttet bort. Er også enig i at fonten foran burde vært endret. Nå tok jeg dette dønn alvorlig; jeg vet at du bare moret deg - men jeg ble tent av ideen og elsket forslaget ditt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette var stilig du burde sent det til DY som forslag til 787 livery eller evt for et par 738
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Forslag til høstlitteratur? | supercub | Småprat | 10 | 08-10-2016 00:27 |
Norwegian sitt livery (splittet fra Norwegian bestiller 222 fly) | Svoosj | Småprat | 52 | 30-01-2012 08:15 |
Skoleoppgave -forslag til bonusprogram Norwegian | 737-405 | Reiseforum | 0 | 18-10-2011 09:17 |
Hjelp til pris forslag til USA i sommer | CFN_001 | Reiseforum | 3 | 24-05-2010 18:09 |
Hjelp til planlegging av tur - trenger forslag til ruter for bonustur | gardkarlsen | Reiseforum | 28 | 23-07-2009 18:56 |