![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Skal reise sammen med familien til Alicante i sommer på absolutt billigste økonomi klasse med Brussels Airlines via Brussel. Ser at Brussels Airlines er med i Star Alliance, for jeg da noen fordeler der med min Eurobonus Gold status i SAS? Kan jeg regne med å kunne bruke fast track og utenriks lounge for hele familien på OSL? Kan jeg regne med å få tilgang på lounge i Alicante og Brussel for familien?
Pan American |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sålenge du reiser med Star - så kan du bruke Star Lounge for hele familien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kun en gjest i lounger som ikke er drevet av SAS..
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Når du sier absolutt billigste klasse, mener du da Check&Go (N)? Denne har ikke bagasje inkludert, og SN tar fra 1. Februar vekk 1 gratis bag for *G i Check&Go.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Alicante blir nok ingen lounge, da kontraktloungen har 1 gjest etter boka. I Brussel derimot er det vel greit siden du har en SAS drevet lounge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
|
![]()
Jeg hadde med kone og to barn i Las Palmas uten noen kommentar... Dette var kontraktslounge og vi fløy med sas (charter....Hehe...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei!
Har en reise som er booket gjennom United.com. En av turene på denne reisen går med Brussels Airlines. Jeg har fått ett reservasjonsnummer gjennom United, som er bekreftet hos Brussels. Når jeg forsøker å logge på hjemmesiden til Brussels - er det imidlertid uten suksess. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få lagt inn seter/sjekket at alt er OK på denne ![]() Takknemlig for all hjelp.
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Klikker du på den får du nok opp Brussels sitt bookingnummer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk du valgt seter på forhånd ved å ta kontakt med Brussels Airlines direkte? Jeg har booket gjennom dem, men får ikke opp setevalg under manage my booking. Får man forhåndsvalgt sete med *A Gold hvis man tar kontakt? Vil nødig havne i midtsete...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Jeg har akkurat bestilt billett BRU-OSL en vei med Brussel Airlines for en kamerat av meg. Den er betalt på mitt kort, og han kommer ikke til å ha dette kortet ved innsjekking i Brussel. Har gjort dette tidligere med SAS uten at det har vært noe problem, men vet at BA og flere andre er strengere her. Er det grunn til å tro at han vil få problemer ved innsjekk i Brussel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Hvorfor skulle man trenge å ha med bankkortet sitt? Det er vel likegyldig hvem som har betalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Med tanke på hvor mye svindel bransjen utsettes for, er dette ett tiltak enkelte flyselskaper krever for å beskytte seg. Du som forbruker er godt beskyttet, men forhandlere kan stå ansvarlig selv om kortselskapet har autorisert transaksjonen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Sendte e-post til Brussels Airlines om dette og fikk svar i løpet av to timer. Bra.
![]() Her er svaret: Dear XXX, Kindly be advised once a ticket is issued there should not be any problem at the airport,please advised passenger to show ID or Passport at the counter. Regards |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Reise med Aegean (generelle spørsmål) | jamesclandestine | Reiseforum | 44 | 04-03-2025 10:31 |
Reise med Lufthansa (generelle spørsmål og erfaringer) | Tornerose | Reiseforum | 517 | 24-02-2025 00:08 |
Generelle spørsmål om å reise med KLM | stonyo | Reiseforum | 127 | 04-12-2024 22:15 |
Generelle spørsmål/tips om å reise med Qatar | Hpkris | Reiseforum | 247 | 22-07-2024 22:00 |
Reise med Ethiopean (Generelle spørsmål) | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 29 | 30-09-2017 06:35 |