![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Dette hørtes jo ganske positivt ut å sende ut dette i forbindelse med 15 års jubileet for EuroBonus. Matkuponger til gode kunder som reiser på economy. Håper ikke dette bare er forbeholdt gullkunder. Og blir det en realitet er et annet spørsmål. La oss håpe de i alle fall ikke begrenser dette til SE og DK. Vi får se...:huh:
http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=1&nNewsId=11133
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke bare SE og DK i alle fall, jeg fikk mine (4) kuponger på tirsdag (er EBG nå).
Kupongene gjelder for mat eller drikke fra Clodshop-menyen. Hvis man flyr IC økonomi kan kupongen brukes på en drink, likør, vin eller annet fra barmenyen.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ettersom du fikk 4, kanskje EBG får fire kuponger, EBS 2 og Basic kanskje 1 men mest sannsynlig ingen.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Er riktignok sølv, men dette er helt ynkelig....... Mange får vel knapt brukt dem heller, de har forlengst flyktet til selskap man ikke må vise foodstamps for få å mat og drikke.
Forresten maten til AMS med KL har bedret seg siden 1. april, uten kuponger, og vinflaskene er fortsatt der også uten kupong......:wink |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jøss, får jeg en kupong som jeg kan bruke til en brus om bord i flyet? Spenningen og gleden er nærmest ikke til å holde ut!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk mine fire jeg også her for noen dager siden. Tror de bare sender ut til EBG´er...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Hvis det bare er EBG er det så dårlig. Burde avse noen til Sølvmedlemmer også. Om ikek annet enn for syns skyld.
Sitat fra Takeoff: Sagt på en anden måde: Passagerer på Business og Economy Ekstra får flere fordele, og passagerer på turistklasse færre. Bl. a. skal de mere end tidligere selv betale for mad og drikke om bord. Flott... ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvis det kun er til gullkunder er det dårlig. Jeg er sølv, hvilket det ikke er så lett å bli lenger, og det er ikke så mange fordeler heller, selv om jeg liker at man får flere grunnpoeng.
Et spørsmålm, kan man som sølvkunde bruke businesskranke for check-in på alle flyplasser så lenge man flyr med SAS/Star-partenere?
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Dette blir bare for dumt og amatørmessig, nok en ting som koster og dessuten medfører administrativt arbeide. Huff
![]()
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
hvorfor blir det for dumt?
poenget er jo at SAS Braathens / EuroBonus ønsker å gi noe til EBG. Hva kan være galt med det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
GREIT, men de kan ikke bare leve EBG. Masseflukt fra EBS og nedover......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vel, TOS, vi forretningsreisende er også prissensitive når vi betaler reisen vår selv. Jeg vil selvsagt havne på P klasse dersom jeg og fruen reiser med SAS i Europa. Da er det bra med kuponger.
Merk at de 4 kupongene vi nå (EBG) har fått er et testprosjekt som kanskje blir permanent. SAS leverer disse i forbindelse med EBs 15 årsjubileum. Det leveres kun kuponger til EBG |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kan nevne i forbifarten at som UA 1K medlem, får jeg også kuponger en gang i året. Jeg mottar 10 kuponger som er god for en alkoholholdig drikk hver. Denne tradisjonen har de hatt i mange, mange år..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Kupongene er sikkert gode å ha, men er vel knapt det som skal til for å yte god service...? ![]() Hvem husker på å ha med seg disse kupongene når de reiser? Om en kupong er god for en drink så er det selvsagt noe, men personlig så synes jeg det høres ut som mye bryderi for lite å fiske frem disse kupongene... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Delta sender meg fire kuponger i aaret .. jeg er Gold Medallion. I tillegg faar jeg 'gratis' medfoelgerbillett. men denne er kun gyldig paa visse prisklasser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Den gangen jeg fikk KLM sølvkort (for maaange år siden) så fikk jeg en Eton-skjorte fra Flying Dutchman.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God service fra DY | AirbusTrond | Småprat | 5 | 16-07-2015 12:43 |
Genialt av Norwegian og tilby fast track der det er | barca | Reiseforum | 1 | 21-11-2014 21:51 |
Ryanair-plakat endret til å tilby «sosial dumping» | gustavf | Småprat | 86 | 07-11-2011 22:01 |
Anklages for å tilby lurebilletter | sirpjalle | Flyforum | 16 | 01-07-2007 01:54 |
Hva er god service.... | dc-8-63 | Flyforum | 12 | 23-09-2004 07:17 |