![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fy flate for ett Hotel. Svømmebassenget her er nærmere 100 meter langt og i vinkel, så man starter inne, svømmer gjennom et forheng så etter 10-15 meter en 90 graders vinkel, så nærmere 90 meter før man har kommet bort inn i et stort basseng. I tillegg er det 2 bassenger inne + boblebad, men det mest imponerende var badetøy tørketrommelen. Det er også første gang jeg har sett. Middagen var ikke noe å klage over, jeg prøvde gravet breiflabb, krabbe, kreps, rogn, roastbeef, og til hovedrett spiste jeg mest kalve entrecôte og litt and.
Nå skal jeg etter hvert til bergen for noen timer, før jeg kjører hjemover, og overnatter i Eidfjord, før jeg i morgen kjører siste stykket hjem. Ha en framifrå dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Framifrå morgon frå Lysebu også:-) Blå himmel og soloppgang gjør meg happy - så tenker å holde feel-good følelsen helt hjem via Sjømaten og Vinmonopolet - tenker å leke litt fredag i dag selv om det er arbeid i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg stasjon. Her startet dagen med en liten forsovelse, slik at man fikk lov til å stå ved planovergangen og se eget tog ankomme og tog i motsatt retning kjøre ut før man slapp til. Da var det lite annet å gjøre enn å kjøpe trøste-mat på Narvesen...
Heldigvis kun 20 min å vente på neste tog Satser på at resten av dagen går bedre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra BKK.
Var inne på tanken om rolige dager og litt mer urolige kvelder på mine få dager her før jeg reiser hjem. Det gikk jo ikke som planlagt for ved ankomst hotellet satt en kompis fra London med surprise og der var festen i gang. Så det var meget turbulente 8t før jeg måtte legge inn håndkle og si takk for meg. I’m too old for this shit. Men gøy var det. Det blir nok enda verre seinere i dag ![]() ![]() FQTV
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. Jobben kaller, før det er fotballkamp for eldstemann. Og hvem vet hvor mange vi blir til middag. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret. Deilige 2000 meter i dag også og en nydelig soloppgang i Bærum. Jeg har et litt anstrengt forhold til stripen sørover fra Skøyen til Kragerø - men Snarøya/Fornebu er absolutt innafor.
Blir spennende å se om jeg kan overgå de grillede spareribsene som jeg disket opp i går, men med Trippel Trumf og tom mage skal man nok finne mye godt på Jacobs. Last edited by SudCaravelle; 19-09-2024 at 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Ascot. Litt trøtt morgen, kanskje. Det er koselig plass jeg overnatter på - The Royal Forrester - men det er type null støyskjerming mot trafikken utenfor. Man kan høre forbipasserende småprate helt tydelig så det er basically som å sove på gata.
Meeeen, sengen er god. Maten strålende og øllen er kald. Så da kan jeg overleve å sove med puter stablet på og under hodet. Ble bare litt mye øl i går. Og så har jeg tydeligvis våknet i natt og satt på musikk på Alexa'en til Storsmurfen sånn kl 02. Det husker jeg ikke noe av. Jeg la med sånn halv 12 tiden. Jau. Får komme meg til arbeid. Ha en best torsdag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
En god dag i prosjektet her over i sørvest. Solen skinner fra en skyfri himmel ute så det blir tidlig utskei fra jobben her i dag. Det blir en tur på sjøen i ettermiddag/ kveld når det er så flott vær. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Kald øl i England? Hva har skjedd?
![]() G'morgen, ja .. ble desverre ingen fisk i går, så da må kyllingen til pers så bikkjene får mat i dag. Får prøve igjen i kveld. Ser på muligheten til å bli reder, så vi kan teste ut litt dypere vann, men har ikke funnet noe vi har blitt enige om ennå. Vanskelig å få dokkplass også .. Populær lake .. Snart igang med ny arbeidsdag, men først en kanelsnurr og mer kaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Brexit !!
God morgen fra Bellevue her ligger en å venter på en promp, sykehus er rare med det, promp så ka du reise hjem. Men med et unntak tar de godt vare på meg, Nadia the Russian Vampire ! Som kommer vær tredje time for ta blodprøve, hun har egne nåler utviklet av Putin til bruk som terror våpen.
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Apropos dette med forsikringer, er det slik at du må betale en egenandel ved slik gjesteopphold som dette eller tar forsikringen at?
![]() |
![]() |
#12 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
I tillegg kommer tiden som går med til å snakke med forsikrings selskapet, vi har brukt 16 timer så langt og i dag starter vi med mere prat fordi forsikrings selskapet kun godtok 3 dager på sykehus, så de venter vel også på en promp !
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
|
![]()
Nei, kaldt øl må ha kommet med EU ... Øllen i UK var lunken allerede i Asterix' dager.
![]() Quote:
Fortsatt god bedring! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God onsdag fra AF407 over det sørlige Brasil. Air France tar godt vare på meg og jeg liker Sky Team så langt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
I dag var det mye å ta tak i
Jeg vet. Dette er et nokså heftig internt diskusjonstema internt i Bongo Gruppen etter at jeg ansatte 2 briter. Han ene vil ha det så varmt som mellom skinkene og uten hint av bobler. Dette er ikke en referanse til 8'ern, som først og fremst vil det skal boble mellom skinkene. Han andre drikker Peroni. Jeg synes begge er sjuke i huet og vil heller ha en Sam Adams. Eller Coors Light da. Det er også heftig tema, selv om ingen er uenige. Sinte blir de allikevel. Quote:
Quote:
Quote:
Nå må bare 8'er prompe. Sjelden har jeg heiet så mye på en promp. Kan jeg anbefale en rosenkåldiett? God jul fra Onkel Reisende Mac
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Kan man få det intravenøst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
![]() |
#19 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
…….og prompen kom, som medfølgte det første måltid siden lørdag, plutselig var det en annen meny med god mat, mere aa velge mellom enn hos BA (litt tynnere paa drikke siden).
Skal bli godt aa komme hjem i morgen….. PS Denne traaden blir flyttet til PrompPrat
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Ayla Grand hotel Al Ain | Futura | Flyforum | 29 | 27-01-2020 21:54 |
God søndag fra Hardanger:-) | EB | Flyforum | 19 | 15-05-2017 03:54 |
God mandag fra The Airport Hotel | robertaas | Flyforum | 9 | 05-01-2015 13:21 |
3 over Hardanger+1 fra helgeland | triple seven | Bilder & foto | 4 | 14-08-2013 12:13 |
Amfibiefly fra Hardanger | STARSHIP 2 | General Aviation og sjøfly | 5 | 15-02-2007 12:35 |