View Single Post
Old 27-11-2020, 00:17  
WF-380
ScanFlyer Gold

WF-380's Avatar

Delta Re: Oklahoma City med KLM og Delta under Covid-19

Lørdag 21 november 2020 20:35, ATL-AMS DL74 Airbus 330-300 N803NW sete 4J

Endelig ble det tid for ombordstigning og inne i flyet ble det en venstresving for å finne det skråstilte vindusetet på 4J. Business-avdelingen var omtrent halvfull etter det jeg kunne se, lengre bak i økonomi pluss så det faktisk helt fullt ut. De fire damene som jobbet helt fremst stilte seg opp før avgang og ble presentert av den polske sjefs-purseren, de tok til og med av seg ansiktsmaska et øyeblikk slik at alle fikk se ansiktene deres. Pushback var et par minutter før avgangstiden og etter en kort taksing kom vi oss i lufta mot sør og vendte etterhvert nordover i nattemørket. Jeg hadde valgt kylling til middag sammen med en musserende, og nøt den sammen med en film og hadde det riktig så trivelig. Etter filmen la jeg setet bakover og pakket meg inn og forsøkte å få noen timer på øyet. Det klarte jeg også og våknet av at lysene ble tent over Manchester omtrent, og frokostserveringen begynte. Jeg kunne godt ha tenkt meg litt mer soving, medvinden gjorde denne turen kortere enn normalt og det var tungt å stå opp fra den komfortable sovestillingen. Men frokosten smakte godt og etterhvert kom vi inn over Nederland og landet på Schiphol ca kl halv elleve, nesten fire timer før Oslo-flyet hadde avgang.

Utenfor gaten vår før avgang til Amsterdam.

Plassert på 4J inne i Deltas A330.

Større skjerm her enn ombord i Deltas Boeing 767.

Valgte kylling til middag denne gangen også og den smakte veldig godt, selv om den kanskje ikke så slik ut. Champagne i glasset, for velkomstdrinken var savnet - den er fjernet pga pandemien som et av flere tiltak for å redusere kontaktpunkter.

Frokosten var en varm quiche med bacon som også var veldig god.

Tilbake over Nederland igjen.

Like før landing på Schiphol.

Tid for å si farvel til det svært komfortable setet foran hos Deltas A330. Håper vi sees igjen en annen gang.

N803NW framme ved gate på Schiphol.

En elegant 787-10 fra KLM parkert ved pir E.

Februar: OSL-AMS-MSP-OKC, OKC-ATL-AMS-OSL
WF-380 is offline   Reply With Quote