View Single Post
Old 26-11-2020, 23:41  
WF-380
ScanFlyer Gold

WF-380's Avatar

USA Re: Oklahoma City med KLM og Delta under Covid-19

I Oklahoma City var noen serveringssteder stengt for annet en drive-through, take-out, eller curbside delivery. Uber Eats gjorde også god business med matleveringer fra restauranter. De gangene jeg spiste ute unngikk jeg steder med mye folk og god stemning ettersom det hadde blitt veldig komplisert om jeg hadde blitt Corona-smittet på turen. Ellers ble det en del drive-through på meg. Bl.a. tilbød alle Starbucks kun drive-through.

Hotellfrokosten var også forenklet pga pandemien, og dette var utvalget: Diverse ferdigpakkede søte kaker og noe hermetisk frukt. Så dette spiste jeg bare første dagen.

Frokostproblemet løste jeg stort sett ved å kjøre til nærmeste Ihop. Der var det alltid god plass og akkurat den dagen jeg tok dette bildet var jeg eneste kunde tidlig om morgenen.

Dennys har også frokost. Akkurat denne spiste jeg på lørdag, og den holdt i 12 timer før jeg ble sulten igjen.

Red Robin er ett av mine favorittsteder for burgere.

Denne dagen var det god plass på Red Robin også, satt alene i denne avdelingen etter at et par andre gjester hadde dratt.

Februar: OSL-AMS-MSP-OKC, OKC-ATL-AMS-OSL
WF-380 is offline   Reply With Quote